What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe TV Serie in de US - The Walking Dead

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Sezioen 2 afgekeken en was weer heerlijk!

Helaas wel veel op 1 locatie maar zeker niet onaardig, kan niet wachten op sezioen 3!

Nu begonnen aan ''the Killing'' (u.s versie) en net de eerste 2 afleveringen gezien, gaaf!
 
Wat een thriller! :shock:

Kan niet wachten op de ''the Killing 2"
 
2e seizoen van de killing was ook oke de usa versie vond ik persoonlijk beter dan de deense
 
beau":279psivf said:
2e seizoen van de killing was ook oke de usa versie vond ik persoonlijk beter dan de deense
Deense versie niet gezien, maar ook al was deze beter dan ging ik nog voor de usa versie m.b.t de gesproken taal.(Deens is niet om aan te horen)
 
Tak vir kaf, sket.

Mooi man dat Deens ;-)

Kijk de Deense ook, echt dude. De (politieke) intriges zijn beter uitgewerkt in de Deense. Al moet ik bekennen dat ik de us versie wel blijf kijken.
De Deense Killing S2 is ook bruut. Compleet ander verhaal, met een einde, net als S1.
En kom daar maar eens om bij de amerikanen ;-) Kans dat het daar doorkabbelt en dan gecanceld wordt, is al zo vaak gebeurd.

Maar ik moet soms ook even doorbijten met dat Deens, bij Engels hoef ik me niet in te spannen, Deens is echt alle ondertitels lezen. Maar was het zeker waard!
 
Ik kom maar heel moeizaam door seizoen 2. Wat een flutverhaal, wat een vervelende karakters, wat een saaie bende.
 
Seizoen 2 was inderdaad wat langzaam. Speelde zich voornamelijk op die boerderij af.
De premiere van seizoen 3 daarintegen was echt ultra cool :) Even doorzetten Ken, het wordt echt weer beter.
 
Back
Top