:twisted:rklok":1zdtchap said:Sowieso een NEO 19 en 2 SC19's..
goatboy":3m3j0y6j said::twisted:rklok":3m3j0y6j said:Sowieso een NEO 19 en 2 SC19's..
Matthijs":3v68xgob said:Is er al nieuws over deze shipment? Ben heel benieuwd naar wat er precies allemaal bij zit/hoe het eruit ziet/wat ongeveer de prijzen gaan worden.
Matthijs":2c6eibwk said:Tempting, tempting! Hmmm, je hebt niet toevallig nog een Blast die binnenkort binnenkomt? En misschien een domme vraag, maar bestaat er een manier om een Aero te tri-syncen?
Persoonlijk vind ik namelijk een Astro er het minst uitzien van de Sega candy cabs (dat wil overigens niet zeggen dat ik het een lelijke cab vind, in tegendeel zelfs!).
rklok":2idzhm0j said:Ik heb nog 3 New Astro's staan, 2 player..
549 euro
Tri-Sync kan ook...
699 euro
ilove you":3aub1ntk said:Hi.. Ronnie .. hope you can get one EGRET2 for me .he.![]()
Thank you .
rklok":3oq4skhh said:Tri-Sync kan ook...
699 euro
rklok":bugijzxh said:Ik ben van plan om in december of Januari een Arcade-verkoop dag te houden hier in Apeldoorn dus voor cabinets en PCB's
Een soort van Arcade Meeting met draaiende cabinets uit de nieuwe zending uiteraard en diverse PCB's die dan te bekijken/testen en te koop zijn
Nadere info volgt....
almighty":bugijzxh said:pooyan":bugijzxh said:almighty":bugijzxh said:Cabs worden eerst bekeken, gestest en daarna worden de prijzen bepaald.
En dan aangeboden op volgorde van getoonde interesse?
ja.
- SNK NEO 25 (1: ruderudie/2: Pooyan/3: maxio098ui/4: Akuma from G)
- SNK SC-19 (1: Pooyan/2: goatboy)
- Capcom Mini Cute
- Sega Aero (1: maxio098ui)
- Taito Egret 29 (1: Akuma from G)
- Sega (new) Astro (1: Cageman+tri-sync chassis)
- Namco
Laat dus even weten uit deze lijst wie er eventueel interesse heeft.
![]()
pooyan":3eczi50k said:rklok":3eczi50k said:Ik ben van plan om in december of Januari een Arcade-verkoop dag te houden hier in Apeldoorn dus voor cabinets en PCB's
Een soort van Arcade Meeting met draaiende cabinets uit de nieuwe zending uiteraard en diverse PCB's die dan te bekijken/testen en te koop zijn
Nadere info volgt....
Klinkt goed. Geldt dit dan nog?
almighty":3eczi50k said:pooyan":3eczi50k said:almighty":3eczi50k said:Cabs worden eerst bekeken, gestest en daarna worden de prijzen bepaald.
En dan aangeboden op volgorde van getoonde interesse?
ja.
- SNK NEO 25 (1: ruderudie/2: Pooyan/3: maxio098ui/4: Akuma from G)
- SNK SC-19 (1: Pooyan/2: goatboy)
- Capcom Mini Cute
- Sega Aero (1: maxio098ui)
- Taito Egret 29 (1: Akuma from G)
- Sega (new) Astro (1: Cageman+tri-sync chassis)
- Namco
Laat dus even weten uit deze lijst wie er eventueel interesse heeft.
![]()