What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe shipment...

Status
Not open for further replies.

rklok

Shmup Veteran
Ik ben inmiddels bijna door de laatste shipment cabinets heen.
Dus.... tijd voor weer nieuwe.. :)

eind oktober weer beschikbaar :

- SNK NEO 25
- SNK SC-19
- Capcom Mini Cute
- Sega Aero
- Taito Egret 29
- Sega (new) Astro
- Namco

Misschien iemand nog andere ideen ??
 
Capcom Impress pleeeeeaaaase : ))

EDIT: If no Impress, I might take an E29 or Neo25 depending on price ; )
 
Ronnie,

Als de prijs en conditie goed is mag je mij opschrijven voor een SNK SC-19.

En ben ook geïntereeseerd in een Neo 25.
 
Cabs worden eerst bekeken, gestest en daarna worden de prijzen bepaald.
 
almighty":31ykduv1 said:
Cabs worden eerst bekeken, gestest en daarna worden de prijzen bepaald.

En dan aangeboden op volgorde van getoonde interesse?
 
pooyan":lv425wej said:
almighty":lv425wej said:
Cabs worden eerst bekeken, gestest en daarna worden de prijzen bepaald.

En dan aangeboden op volgorde van getoonde interesse?

ja.

- SNK NEO 25 (1: ruderudie/2: Pooyan/3: maxio098ui/4: Akuma from G)
- SNK SC-19 (1: Pooyan/2: goatboy)
- Capcom Mini Cute
- Sega Aero (1: maxio098ui)
- Taito Egret 29 (1: Akuma from G)
- Sega (new) Astro (1: Cageman+tri-sync chassis)
- Namco


Laat dus even weten uit deze lijst wie er eventueel interesse heeft.

:)
 
Ik heb evt. interesse in een Impress, die moet ik gewoon nog ooit in de collectie hebben.
 
ik heb wel interesse in een mini cute, maar eind oktober is een beetje te vroeg voor mij...kan pas vanaf februari gaan beginnen met cabs....:(
 
Eigenlijk kan ik de cab pas 17 maart hebben 😉

Geintje, laat maar komen die cabs. Het is je business Ronnie, dus logisch dat je weer zo snel mogelijk je voorraad wilt aanvullen. Geen voorraad = Nee verkoop = geen omzet.
 
Mildoe":3eftoonn said:
ik heb wel interesse in een mini cute, maar eind oktober is een beetje te vroeg voor mij...kan pas vanaf februari gaan beginnen met cabs....:(
serieus of?

kan ik je op de lijst zetten :roll:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top