What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe PSP en PS2 kleuren

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
In november en december komen deze nieuwe kleuren uit in Japan. Ik vind die blauwe wel wat hebben, ook al zal er toch eerst een goed spel moeten uitkomen (zonder loading times van 38 jaar) voor dat ding wil ik er nog eens geld aan willen uitgeven.

ピンク      『PSP-1000 PK』  2006年11月22日(水) (Pink)
シルバー    『PSP-1000 SV』  2006年12月14日(木) (Silver)
メタリックブルー『PSP-1000 MB』  2006年12月21日(木) (Metallic Blue)

scej03.jpg


scej02.jpg


scej01.jpg


22 november komt deze nieuwe kleur uit in Japan. Je zal maar in dezelfde week een tekort hebben aan PS3 consoles en de PS2 per se nieuwe impulsen willen blijven geven 8) Bovendien komt ook de zilveren dan eindelijk eens uit in Japan, maar wie kan dat nou eigenlijk nog schelen.

scej05.jpg
 
Silver is zeer leuk, maar echt NOTHING compared to this;

1162286395.jpg

1162286379.jpg


De nieuwe MGS:PO Limited Editions. Fucking hotness to the top! Echt geweldig, de bovenste is de leukste(tevens duurste en uitgebreidste versie) naar mijn mening. :twisted:
 
Die MGS pack is idd vette shit hoor ..

Het is dat ik al een PSP heb waar ik eigenlijk niks mee doe :)
 
Alleen Virtua Tennis en Outrun 2006 zijn genoeg rede om een PSP aan te schaffen.
 
Absoluut, Lumines is off the hook vet. En verder vind ik DJ Max Portable ook wel een aanrader, maar da's alleen voor rhythm game fans ;) .
 
Als dat alles is voor de rechtvaardiging van de aanschaf van zo'n duur ding...

Lumines is aardig, ik vond Outrun tegenvallen en lastig te spelen. Waarom zou je een PSP kopen voor Outrun en Virtua Tennis als je deze gewoon op de Xbox en Dreamcast arcade perfect kan spelen zonder loading times van 34 minuten per level?
 
Die MGS-pack is te vet voor woorden!
Ik speel vrijwel elke dag op mijn PSP en anders zet ik wel even een muziekje op.
Lumines ben ik verslaafd aan geweest. Maar op een gegeven moment werd ik die muziek wel zat...
Ik heb me zelf erg vermaakt met Monster Hunter Freedom, erg leuk spel, met name de wifi multiplayer. Het is geen Phantasy Star Online, maar het houdt je wel even zoet.

En ik vind de zwarte PSP nog altijd het mooist :D
 
Back
Top