Rano
TATE Mode Pilot
Zoals jullie weten heeft het forum van Nozomi wat problemen met cookies. Soms lukt het niet om in te loggen. Of ben je ingelogd en moet je opnieuw inloggen. Daarnaast heeft het forum last van register-spiders. We hebben 5000+ gebruikers, waarvan 300 echte mensen ofzo. Persoonlijk vind ik dat de layout wel een opfrisbeurt kan gebruiken.
Ik wil graag het nieuwe phpBB 3 gebruiken voor het nieuwe forum. Deze vernieuwde versie heeft een hoop nieuwe functies. Maar goed, deze nieuwe versie bevindt zich nog in een beta stadium. Rond januari 2008 wordt de uiteindelijke versie verwacht.
Ik zou graag van jullie willen weten wat jullie graag anders willen zien aan het forum van Nozomi. Zouden jullie hieronder een lijstje willen neerzetten? Van kleur tot stijl, van functies tot forumindeling.
Ik heb dit topic maar even in het gameforum gezet, aangezien daar de meeste bezoekers komen.
Ik wil graag het nieuwe phpBB 3 gebruiken voor het nieuwe forum. Deze vernieuwde versie heeft een hoop nieuwe functies. Maar goed, deze nieuwe versie bevindt zich nog in een beta stadium. Rond januari 2008 wordt de uiteindelijke versie verwacht.
Ik zou graag van jullie willen weten wat jullie graag anders willen zien aan het forum van Nozomi. Zouden jullie hieronder een lijstje willen neerzetten? Van kleur tot stijl, van functies tot forumindeling.
Ik heb dit topic maar even in het gameforum gezet, aangezien daar de meeste bezoekers komen.