What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe grote Retro Game Beurs in het Zuiden!

Goeie input Ziek! Ik zat ook meer aan Super Street Fighter 4 te denken, maar dan wel op onze manier. Leuk als Capcom sponsor wordt, maar ik wil juist dat het ook gewoon underground is en een wederkerend iets wordt.
Voor de rest zat ik ook te denken aan een Mortal Kombat Toernooi, maar het is even bekijken hoe dat zit met aangepaste sticks e.d.

Sowieso wilde ik nog contact opnemen met Shadaloo voor een stand naast ons met zijn sticks e.d. Het zou leuk zijn als alle Arcade related spullen in één ruimte staan.

Ook wilde ik de Duitser uitnodigen die de SLG heeft uitgevonden, heeft ook andere zeer coole shizzle.

Nou we moeten binnenkort maar eens de koppen bij elkaar steken.
 
Tja underground is het toch al, het blijft een niche scene. capcom banners zijn toch wel cool om te hangen lijkt me en als ze ook nog iets toedragen zou ik het niet afschrijven als mogelijkheid. Denk dat het wel past. als ik maar me eigen stick in kan pluggen :P

Mortal Kombat vind ik zelf niks, 3d gameplay dat op een 2d game wilt lijken is niet me ding. houterig!

Helemaal underground is Arcade System is Dead :P letterlijk ergens in een kelder in amsterdam. Maar die hebben ook problemen met vervoer en beamer.

Ieder geval de shit dat psykick regelt klinkt goed, bij de arcade museum was het ook grappig.
 
Ik wil het SHMUP gedeelte wel voor mijn rekening nemen met een aantal coole shmups en wat hantarexen.
We moeten wel wat lawaai mogen maken, want dat is op die andere beurzen nooit zo gewenst. En ook zeker een afterparty.
Veel promoten overal en dit kon dan nog wel eens heel gaaf worden!....
Ook een goede kans om een aantal nieuwe leden te strikken... @ Jamma the Hutt : let's join forces!!
 
Goed idee Ronnie, laten we binnenkort maar eens om de tafel gaan zitten. Is weer veel te lang geleden ;)
 
rklok":3fxj5lw7 said:
Ik wil het SHMUP gedeelte wel voor mijn rekening nemen met een aantal coole shmups en wat hantarexen.
We moeten wel wat lawaai mogen maken, want dat is op die andere beurzen nooit zo gewenst. En ook zeker een afterparty.

I'll be there. :D
 
Nice! ik ben zeker van de partij!
Ik stuur je zo een mailtje voor de tafel huur. Met 2 a 3 tafels (afhankelijk van de grootte) is d'r genoeg plek.
Over 2 weken zit ik met Capcom aan tafel dus misschien valt er nog iets leuks te regelen met hun voor promo stuff etc.
Ik zal sticks, sticks, sticks en parts meenemen en een tafel dedicated Tshirts. Misschien kan ik wel apparatuur meenemen om terplekke Tshirts te drukken ;)
Jochen (de uitvinder van de SLG) is een maat van me. Ik zal met hem contact opnemen om wat stuff hierheen te sturen.

SF4 competitie !
 
Ik heb aangegeven dat het meer informele meeting is. Misschien komt ie hier lurken aangezien hij erg geïnteresseerd is nadat ie mijn nieuwe cab heeft gezien :p
 
P-Nut":reoel5u5 said:
Ik heb aangegeven dat het meer informele meeting is. Misschien komt ie hier lurken aangezien hij erg geïnteresseerd is nadat ie mijn nieuwe cab heeft gezien :p

aan wie heb je dat aangegeven?

Ronnie en Hakan, ik wil volgende week met de echte promotiecampagne beginnen. Kunnen jullie me even laten weten wat jullie concrete ideeën zijn zodat ik dit op de flyers kan zetten en op de site etc (www.retrogamebeurs.nl gaat vanavond online, linkt naar facebook)

wat ik graag wil weten:
- hoeveel tafels / grond willen jullie
- welke arcade game wordt de "event-game"
- wat zal de prijs zijn (is er een prijs?)
- zijn er inschrijfkosten?

en aangezien ik niet zo thuis ben in de arcadescene, is er iemand hier die het op zich wil nemen om het in de arcadecommunity te promoten? (ik help natuurlijk mee)
 
Update:
Inmiddels zijn we bijna op 100 verhuurde tafels!
Daarnaast komt er een zaal van 54 vierkante meter met alleen maar arcade!

Voor alle informatie kun je terecht op www.retrogamebeurs.nl
Deel het nieuws met je vrienden op Facebook/Twitter/Hyves en help mee om de beurs een groot succes te maken!
 
Update:

- De game voor de arcade contest staat vast, het wordt Super Street Fighter IV en er zullen mooie prijzen te winnen zijn!
- Daarnaast wordt er ook een highscore battle georganiseerd met een aantal shmup games (vb Galaga, DoDonPachi etc)
- Er is een t-shirt pers waar je zelf t-shirts kan laten drukken met game designs
- Er nog maar een paar tafels beschikbaar, dus als je nog op de beurs wilt staan wacht dan niet te lang!

Voor alle informatie kun je terecht op www.retrogamebeurs.nl
Deel het nieuws met je vrienden op Facebook/Twitter/Hyves en help mee om de beurs een groot succes te maken!
 
De flyers zijn klaar en worden nu door veel webwinkels geleverd bij bestellingen!
Wil je er zelf een paar ontvangen om uit te dleen of lokaal op te hangen? stuur me even een bericht!

Verder zijn er nog maar enkele tafels over voor reserveringen, wil je zelf op de beurs staan met games wacht dan niet te lang met reserveren!
 
nice nice, klinkt steeds groter :D

komt de flyer ook online?

Wordt Street fighter 4 op kasten gespeeld? wat voor kast? klinkt wel erg cool, te lang dat ik dat niet gedaan heb.

en welke versie, gewoon SSF4 of SSF4 Arcade Edition of SSF4AE ver 2012?
 
we zitten inmiddels VOL!

Ik zoek nog hulp voor de promotie van het arcade event, zou iemand van Nozomi die wat meer in de arcade wereld zit mij daarbij kunnen helpen?
 
Back
Top