What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe grote Retro Game Beurs in het Zuiden!

Ja ik baal er wel enorm van maar had al een weekend londen gepland. Volgende meet ben ik er zeker weer bij, zeg alles gewoon af gvdm :)!
 
Een tip voor de mensen die van ver komen, bij de blokker kun je vanaf 9 januari een dagkaart voor de trein kopen voor maar €16! Deze geldt voor alle treinen, dus zo kun je goedkoop naar de beurs!
 
Psykick":2u55jbj1 said:
Jongens de evt. donaties kunnen naar het volgende rek. nummer :

ABN Amro 53.98.65.818 t.n.v. P.R. Rappailles

Enorm bedankt alvast!

Zie jullie daar!

Nog even onder de aandacht brengen, ik had dit zelf ook over t hoofd gezien. Donaties zijn denk ik nog wel welkom :)
 
Ik kom ook!
Aangezien ik uit Friesland moet komen zal dit niet heel erg vroeg zijn.
Lukt het mij er voor de opening te zijn dan hoor ik wel of jullie nog hulp kunnen gebruiken.
Nogmaals erg gaaf dat jullie dit organiseren!
 
Is er iemand die een Steetfighter 3rd Strike heeft die naar de beurs kan komen? Kan die mooi in de Windy draaien. Ik hoor het wel!
 
jiggymf":1r0oqp7d said:
Psykick":1r0oqp7d said:
Jongens de evt. donaties kunnen naar het volgende rek. nummer :

ABN Amro 53.98.65.818 t.n.v. P.R. Rappailles

Enorm bedankt alvast!

Zie jullie daar!

Nog even onder de aandacht brengen, ik had dit zelf ook over t hoofd gezien. Donaties zijn denk ik nog wel welkom :)

Komt goed, ik doneer zondag wel even wat cash!!
 
Ik heb een vraagje, weet iemand welke bus/tram je moet nemen naar de beurs, wanneer je op NS station Deurne bent? 10 min. lopen is ook wel een optie, indien de route niet ingewikkeld is erheen. Ga waarschijnlijk met een maat van mij uit Rotterdam. Thanks!
 
toen iedereen weer aan het inpakken was kwam ik erachter dat er nog een ruimte was met tafels ><
 
Gezicht van standhouders om 7 uur 's ochtends die met kratjes NES games lopen te sjouwen, die ons ineens met hele cabs voorbij zien komen...Priceless
Geinig man, die spelcomputertjes, en nou opzouten :D

Gezicht van mensen die onze 'corner' ontdekten en kreten riepen als 'Yo wtf check dit dan!!!'...Priceless-er ^^

Verder heel veel leuke mensen van t forum ontmoet!
Dompertje was wel dat Ronnie er niet bij kon zijn vandaag door (serieuse) lichamelijke klachten, jammer man, beterschap!!

Nog meer Priceless was ikzelf die thuiskwam met een speeltje wat ik van Hassan heb gekregen (Daytona USA Game & Watch, of hoe dat ook officieel heet) en met een bigsmile aan mijn vrouw liet zien als een klein kind. En die blik op haar gezicht sprak boekdelen...'Dwaas'...
 
Hele geslaagde dag, stuk groter dan ik verwacht had :)

Zeer mooie kasten van Has moet ik zeggen, en een leuk Sega sign erop hehe ;)

Goed georganiseerd Sjoerd en hopelijk tot de volgende keer!
 
Allereerst complimenten aan Extincthed, ik weet uit ervaring dat het een hele klus is om dit soort dingen voor elkaar te krijgen en te regelen, top gedaan man!!
Ik hoop dat we wat hebben kunnen bijdragen aan het succes / imago van de beurs:)

http://ed.bbvms.com/view/video_article/1293244.html

Videoreportage van de Retro gamebeurs. Natuurlijk HELEMAAL top om te zien dat 95% daarvan enkel en alleen opgenomen is in 'onze' ruimte, en eigenlijk alleen maar over arcade gaat. Hoe cool is dat! :mrgreen:

Die gasten van Drakenslag waren out of this world, die moeten we vaker in de buurt hebben, die vinden het waarschijnlijk onwijs cool om op cabs contests te houden (denk ik), en wij weten niet wat we meemaken als die gasten los gaan met een fighter. Betere promotie is er niet voor Arcades.
Hebben echt precies dezelfde mindset als ons, matched 1 op 1.

Moeten volgende keer alleen proberen een wat prominentere ruimte te krijgen (podium :p), ik hoorde achteraf van veel mensen dat ze heel onze kamer blijkbaar gemist hebben Oo

'De cabs'




'El Gigantico' viel erg in de smaak, vooral bij onze buddies van Drakenslag :mrgreen:


Supergun setup voor testen van pcb's/show


lading jamma pcb's


Promotie materiaal


En allerlei random arcade/console stuff






 
Nice video van het Eindhovens Dagblad! Goed dat ze hier aandacht aanbesteden! Paar bekende gezichten die voorbij komen, lachen hoor :-)
 
Peet1979":3klxclva said:
Nice video van het Eindhovens Dagblad! Goed dat ze hier aandacht aanbesteden! Paar bekende gezichten die voorbij komen, lachen hoor :-)

haha ja, Mart is even aan het woord en Cageman/DaDude zijn ook te zien. Verder meen ik dat de rest die aan het woord is Drakenslag gasten zijn. Het is dus echt letterlijk vrijwel allemaal uit 'de arcade' room ^^
Ik vind dit zelf persoonlijk het beste compliment wat we hadden kunnen krijgen, reportage van het eindhovens dagblad over 'de gamebeurs' waar ze vrijwel alleen over arcade praten.
 
Back
Top