Rano
TATE Mode Pilot
F*ck HD! Ik wil een nieuwe conventionele (4:3) TV aanschaffen. Puur voor games tot en met de PS2 generatie. Ik wil maximaal 500 euro aan zo'n TV uitgeven. Mijn oog is gevallen op de Philips 29PT9521/12 (brochure, PDF). De TV komt rond de 500 euro uit.
Het moet geen vervanging van mijn HDTV scherm zijn. Het is voor "erbij". Het voordeel van deze TV vind ik dat het alle mogelijke aansluitingen bevat. Ook bijvoorbeeld HDMI. Zo kan ik evengoed mijn PAL PSone/PStwo titels afspelen op 480p via HDMI.
Aan de mensen met verstand van monitoren/beeldschermen: is dit een goede TV? Of zijn er betere te krijgen voor ongeveer 500 euro.
VAN DE WEBSITE:
Deze Philips Cineos TV verhoogt beeldkwaliteit naar een tot dusver ongekend niveau met Pixel Plus, dat garant staat voor High Definition-beeldscherpte, een groter dieptegevoel, natuurlijke beelden en heldere en levendige kleuren, altijd en bij elke HD-bron.
Beeld/Display
Het moet geen vervanging van mijn HDTV scherm zijn. Het is voor "erbij". Het voordeel van deze TV vind ik dat het alle mogelijke aansluitingen bevat. Ook bijvoorbeeld HDMI. Zo kan ik evengoed mijn PAL PSone/PStwo titels afspelen op 480p via HDMI.
Aan de mensen met verstand van monitoren/beeldschermen: is dit een goede TV? Of zijn er betere te krijgen voor ongeveer 500 euro.
VAN DE WEBSITE:
Deze Philips Cineos TV verhoogt beeldkwaliteit naar een tot dusver ongekend niveau met Pixel Plus, dat garant staat voor High Definition-beeldscherpte, een groter dieptegevoel, natuurlijke beelden en heldere en levendige kleuren, altijd en bij elke HD-bron.
Beeld/Display
- Beeldformaat: 4:3
- Schermdiameter (inch): 29 inch
- Schermdiameter in centimeters: 72 cm
- Zichtbare schermdiameter: 68 cm
- Schermtype: Real Flat-beeldbuis
- Beeldverbetering: Digital Crystal Clear, Active Control met lichtsensor, Digitale ruisonderdrukking, 3D-combfilter, Instelbare scherpte, Progressive Scan, Beeld stilzetten, Pixel Plus, Edge Smoothing, L.T.I., Scavem
- Schermverbetering: Anti-reflectie
- Beeldverwerking: 100 Hz Digital Scan
- Videoformaten: 1080i, 50, 60 Hz, 480p, 60Hz, 720p, 50, 60 Hz, 576p, 50 Hz
- Uitgangsvermogen (RMS): 2 x 10 W
- Muziekvermogen: 20 W
- Geluidsverbetering: Digitale geluidsverwerking, Grafische equalizer
- Geluidssysteem: NICAM Stereo, Dolby® Virtual Surround
- Ingebouwde luidsprekers : 2
- Gemakkelijk te installeren: Automatische zenderinstallatie (ACI), Automatisch afstemsysteem (ATS), Automatisch opslaan, Fijnafstemming, PLL digitaal afstemmen, Plug & Play, Sorteren
- Gebruiksgemak: Grafische gebruikersinterface, Automatische volumeregelaar (AVL), Smart Picture Control, Smart Sound Control, Beeld vastzetten
- Type afstandsbediening: RCTE05SLS05
- Afstandsbediening: TV, Multifunctioneel
- Teletekst: Smart Text-geheugen voor 1200 pagina's
- Teletekstverbeteringen: Programma-informatieregel op scherm, 4 favoriete pagina's
- Aanpassingen van beeldformaat: 4:3, Verbreed 4:3, Compressie 16:9
- Klok: Sleeptimer, Smart Clock
- Tunerbereik: Hyperband, S-kanalen, UHF, VHF
- Televisiesysteem: SECAM L/L', SECAM D/K, SECAM B/G, PAL D/K, PAL B/G, PAL I
- Video afspelen: NTSC
- Antenne-ingang: 75 ohm coaxiaal (IEC75)
- Aantal voorkeurzenders: 100
- Aantal SCARTS: 2
- Extern 1 SCART: RGB, CVBS in/uit, Audio in/uit
- Extern 2 SCART: S-video in, CVBS in/uit, Audio in/uit
- Extern 4: YPbPr, Audio L/R in
- Extern 5: HDMI, Audio L/R in
- Andere aansluitingen: Constant niveau stereo uit
- Zijkant: S-Video Y/C, CVBS in, Audio L/R in, Hoofdtelefoon uit
- Energieverbruik: 110 W
- Stroomverbruik in stand-by stand: < 1 W
- Netstroom: AC 220 - 240 V +/- 10%