What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe Classic 128-in-1 JAMMA PCB

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Kreeg net een mail van excellentcom.net dat er een nieuwe 128-in-1 horizontal PCB uit is. Ben zelf niet helemaal gek op multi PCB's maar gezien het feit de 60-in-1 en 19-in-1 best wel goed waren is dit misschien de moeite waard. Als de games allemaal goed lopen is het zeker de moeite waard als je naar de lijst kijkt.

http://www.excellentcom.net/detail.asp? ... 9156120000

Niks mis met die lijst idd.
Komen ze ook met een vervolg op de vertical multi?

bombjack":cn7mz4em said:
Niks mis met die lijst idd.
Komen ze ook met een vervolg op de vertical multi?

geen idee, 1 game in de lijst spreekt me wel aan.. had ik vroeger op de MSX, City Connection.. en ik heb zo het idee dat het wel allemaal lekker blijft lopen.

Zit dit bord al ff te volgen , een aantal op Jamma+ hebben hem besteld via Alibaba voor net bovende 100 dollar inclusief verzenden maar nog niemand heeft hem binnen en impressies gepost .
Ik ben zelf gek op de game Changes die ik vroegah in de kroeg veel speelde .

EDIT:

Ding is nu al tijdelijk uit productie omdat er nogal wat problemen mee zijn , grootste probleem is dat de meeste card reader sockets brak zijn .

Back