What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe banner! Jinxz is the man!

Ken

High Score Hunter
Messages
4,799
Reaction score
0
Wat vinden jullie van de nieuwe banner op het forum? Jinxz heeft 'm gemaakt, thanks a million man!
Hopelijk merken jullie ook iets aan de snelheid van het forum, die nu aanzienlijk is verbeterd omdat we geen gebruik meer maken van flash.
 
Best aardig maar weer een fightgame thema.

Een afbeelding met een vertical cab en wat stg elementen zou verrassender geweest zijn (ook al is Cave zooooo 2003).

Snelheid is +1
 
Snelheid merk ik niet echt...

Persoonlijk zou ik het ook een strakke banner vinden zonder die poppetjes....

Maar als het goed is word toch heel de site gerestyled?

Edit; Ja hij is inderdaad sneller :)
 
Trust me, zonder characters is het een stuk minder.
Als iemand ideeen heeft om de characters af te wisselen hoor ik dat graag, misschien wel leuk idee.
 
DLX":zkac4pxl said:
Maar als het goed is word toch heel de site gerestyled?
Nee hoor, dat hebben we niet zo lang geleden al gedaan.
 
Ken; OK I believe :P
Cage; Ff deze zin voor mij dan;

Als klap op de vuurpijl zullen we de nieuwe huisstijl van Nozomi.nl introduceren waar Jinxz druk mee in de weer is (dat..wordt..vet..jonguh!).
Dit @ 15 december?!

Klein editje; Ik hou wel van frisse vernieuwing... dus een nieuwe banner is altijd top :)
 
DLX":5ngsnl0a said:
Als klap op de vuurpijl zullen we de nieuwe huisstijl van Nozomi.nl introduceren waar Jinxz druk mee in de weer is (dat..wordt..vet..jonguh!).

De banner laat het nieuwe logo zien, 15 december hebben we natuurlijk nog een dingetje voor iedereen (en aan de muur) waar deze banner een voorproefje van is....
 
vandaag weer het forum bezoeken, en dan knalt die nieuwe banner van het scherm.
De vorige was mooi, maar deze knalt!!!
 
Back
Top