What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe Arcade aktie Egret II / Blast City

Oei, ja ik wil ze natuurlijk niet allemaal meteen weg kapen. Ik denk wel dat meer mensen interesse hebben, toch ? Zijn er niet al een aantal van verkocht trouwens, kan me herinneren dat er mensen aan het begin van de thread specifiek om vroegen...

Nou ja, als je er nog 2 hebt wil ik er graag 2, als je over 2 weken met die andere 2 nog in je maag zit neem ik die er met alle plezier ook bij.
 
PM sent over de krukjes.
 
Mooi spul Ronnie, maar wat is er nu precies over en voor welke prijzen? Staat de Windy niet op de foto of zat hij niet bij de bestelling?
 
ruderudie":d69mp684 said:
Mooi spul Ronnie, maar wat is er nu precies over en voor welke prijzen? Staat de Windy niet op de foto of zat hij niet bij de bestelling?

Over op dit moment :

2 x Aero City : 490 eacht
2 x Astro City : 490 each
1 x Blast city (nog niet getest)

De Windy staat nog in Japan, samen met een andere New Astro..
 
Er is dus geen New Astro City meer over, alleen normale Astro City correct?
 
rklok":smnflnbx said:
Pat7o":smnflnbx said:
jaja..dat is mooi spul!

:D

en ik zie ook wat krukjes staan...
wat mogen die kosten?


:) knap dat je dat zag

mogen voor 39 euro per stuk weg

errr...de boodschapper heeft niets.... :cry:

en voor dat geld.

nou ja, volgende keer dan maar; had net wat andere krukjes gekocht.
 
Zijn ze alle 4 al weg dan ? Hmm, nu voel ik me wel schuldig =)

Eentje van mij hebben Pat7o ? Of 2 zelfs ? Jij was eerder.
Zeg het maar.
 
Ok dat is mooi, misschien is mijn broer ge"interesseerd in een cab. Hoe is de staat van de astros mbt buitenkant, cp en burn? Alle sloten erbij etc?
 
Ik zie dat Pooyan en Almighty op de eerste pagina van de thread al
gevraagd hebben om deze krukjes, dus die hebben wat mij betreft
eerste keus, daarna Pat7o en als er daarna nog iets over blijft heb ik
interesse in de rest =)

Dus bij deze zijn mijn 2 krukjes weer beschikbaar voor de verkoop.
Ronnie, ik PM je nog.
 
jaguarwong1":2zq2e4dm said:
Ik zie dat Pooyan en Almighty op de eerste pagina van de thread al
gevraagd hebben om deze krukjes, dus die hebben wat mij betreft
eerste keus, daarna Pat7o en als er daarna nog iets over blijft heb ik
interesse in de rest =)

Dus bij deze zijn mijn 2 krukjes weer beschikbaar voor de verkoop.
Ronnie, ik PM je nog.

Ik respecteer je eerlijkheid! echt top!

heb zeker interesse in 1 krukje dan...blijft er nog 1 voor jou over

en anders hoop ik op de volgende lichting...denk wel dat Ronnie eraan kan komen, zie ook geregeld stapels op Yahoo japan voorbij komen.
 
Inderdaad wat meer info over de staat van de componenten idd. Is nogal een verschil of de psu en de monitor er al 15 jaar in zit met burnin of dat het ding vorig jaar nieuwe caps, nieuwe psu en geen burnin heeft :) Ik ben zelf niet zo dol op high voltage dus de staat van de monitor is bij mij in ieder geval het belangrijkst.
 
Dat is nou mooi om te zien, 1 berichtje met wat foto's van een paar goodies, en iedereen begitn te hyperen! I like it, :D

Zeg Ronnie, hoe staat het met mijn NAC? Wanneer kan ik hem bekijken c.q. ophalen? En ik neem ook graag een krukje van je mee (thanks jaguarwrong1).
 
jaguarwong1":q8yi8vuy said:
Ik zie dat Pooyan en Almighty op de eerste pagina van de thread al
gevraagd hebben om deze krukjes, dus die hebben wat mij betreft
eerste keus, daarna Pat7o en als er daarna nog iets over blijft heb ik
interesse in de rest =)

Dus bij deze zijn mijn 2 krukjes weer beschikbaar voor de verkoop.
Ronnie, ik PM je nog.
Bedankt jaguarwong1 8) en als ik van gedachten verander dan laat ik je het wel even weten o.k?
Ga volgende week woensdag naar Ronnie en misschien zie ik nog wel wat andere forumleden...altijd leuk :)
 
Ik hoor dat er weer meer interesse is in verschillende cabs..
Ik open even een new Topic om de interesse te peilen voor een evenuteel nieuwe zending..
 
Helaas, de krukjes zijn op. En ik pies ook naast het potje :cry:

Heeft Ken meer geluk gehad?

volgende keer nog duidelijker mijn interesse tonen.
 
pooyan":1n4j7jpd said:
Heeft Ken meer geluk gehad?
Tuurlijk, Ronnie wil toch neem ik aan wel deze topics online houden ;)
 
De Aero cities zijn in goede staat , werkend en met goede schermen, leuke compacte kasten trouwens..

De Astro's zijn ook goed werkend, eentje heeft wat burn-in de andere niet..

1 New Astro krijg ik nog niet aan de praat en de andere Blast city ook nog niet..
 
Back
Top