A
Anonymous
Guest
Hier een link met wat info over de windy: http://set-in-led.0catch.com/arcade/konami-index.html
Ik vind het wel een mooie kast, maar kan iemand wat vertellen over de kwaliteit in verglijking met de new Astro, met name de monitor.
@rklok: Heb je wat meer info over de New Astro's die meekomen (conditie, fotootje)? 1-player of 2-player? Ik ben van plan om op korte termijn een tweede candy cab er bij te kopen, en ik zit sterk te denken aan een 1-player New Astro. Ze komen naast elkaar te staan en dan vind ik twee dezelfde kasten wel mooi.
Ik vind het wel een mooie kast, maar kan iemand wat vertellen over de kwaliteit in verglijking met de new Astro, met name de monitor.
@rklok: Heb je wat meer info over de New Astro's die meekomen (conditie, fotootje)? 1-player of 2-player? Ik ben van plan om op korte termijn een tweede candy cab er bij te kopen, en ik zit sterk te denken aan een 1-player New Astro. Ze komen naast elkaar te staan en dan vind ik twee dezelfde kasten wel mooi.