What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe Arcade aktie Egret II / Blast City

De kwaliteit van die Aero cabs vallen inderdaad erg mee gezien de leeftijd.
 
Voor wanneer kun je je uiterlijk inschrijven?

Ik heb serieuze interesse voor nog een Egret 2.
 
Over dE Egret II's en de Blast City's ben ik nog steeds in onderhandeling..
info volgt..
 
Ziet er goed uit?? Jeez ten eerste is alles op een foto mooier dan de werkelijkheid, ten tweede is de foto ook nog eens wazig en ten derde zie ik afgebladdert paint aan de voorkant enzo, hadden jullie verwacht dat het een of ander scheepswrak zou zijn dan hehehe
Sorry maar dat ding ziet er gewoon misbruikt uit en in werkelijkheid denk ik echt dat je je kapotschrikt, met alle respect!! Ten alle tijde moet je een cab van die leeftijd opknappen.
 
Die Aero's vindt je zeker niet in nieuwstaat als ze regelrecht uit een arcade of opslag komen. Alleen voor de echte liefhebbers denk ik en voor de mensen die zin hebben in zo'n projectje. Retro gaming is cool maar dit gaat me persoonlijk ook te ver. Het oog wil ook wat.

En als ik mocht kiezen voor nog een candy cab dan altijd nog een Atomiswave SD, Egret 2/3 of nog een New Astro City. Die dingen zien er gewoon geil uit. :) Maar da's dan mijn mening.
 
goatboy":2bu7tb0r said:
En als ik mocht kiezen voor nog een candy cab dan altijd nog een Atomiswave SD, Egret 2/3 of nog een New Astro City. Die dingen zien er gewoon geil uit. :) Maar da's dan mijn mening.

Mijn mening ook! Retro gamen is cool, maar ik kan gewoon niet gamen op een wrak, ik vind ook cker dat het oog ook wat wil en uiteindelijk gaat het toch ook om de eyeCANDY ;)
 
Die cabs komen uit 1988, dus gezien de leeftijd zien ze er echt niet slecht uit. Niet minty uiteraard, maar dat is logisch gezien 20 jaar lang dienst in een arcade ook zijn sporen nalaat. Ik snap alleen niet dat ze net zo duur moeten zijn als een astro, want welke gek heeft er liever een Aero dan een Astro?

Het is niet erg slim deze cabs nog te importeren, of het moet voor een prikkie zijn. Op KC werden ze meestal voor rond de 200-250 pond aangeboden. 500 euro zijn ze zeker niet waard, hoop voor R.Klok dat er wat liefhebbers zijn op zoek naar een Aero.
 
Enig idee of je ook aan super neo 29 cabs kunt komen? Mustbedreaming vroeg er ook al om maar ik zag nog geen antwoord ;)
 
ruderudie":1jiknbks said:
Ik snap alleen niet dat ze net zo duur moeten zijn als een astro, want welke gek heeft er liever een Aero dan een Astro?

Het is niet erg slim deze cabs nog te importeren, of het moet voor een prikkie zijn.

Helemaal mee eens. Ik zou het zonde van de ruimte in de container vinden en ook de moeite waarschijnlijk. Ik weet bijna zeker dat de japs deze aero's moeilijk elders kunnen slijten.

En mensen op dit forum vragen om hele andere cabs dus...
 
Ik kan me toch herinneren uit eerdere posts dat er zeker twee waren die in een Aero geintereseerd waren...nogmaals smaken verschillen..gelukkig.
 
Pat7o":24qluv7p said:
Ik kan me toch herinneren uit eerdere posts dat er zeker twee waren die in een Aero geintereseerd waren...nogmaals smaken verschillen..gelukkig.
Ik was daar eentje van 😉
Maar momenteel nu even andere dingen aan m'n hoofd.
 
Smaken verschillen idd gelukkig. Ook verzamelen mensen om heel andere redenen, met andere doelstellingen en middelen (ruimte voor de cabs).

De Aero is mss in deze staat wat onaantrekkelijk om in een huiskamer te hebben, maar in een dedicated gameroom zou die Aero gerefurbed (want dat is ook een grote bron van plezier voor velen) zeker niet misstaan.
Ik ken zat verzamelaars waar diversiteit (vaak ook zeldzaamheid) absoluut voor een minty meer gangbare kast (New Astro) gaan.

-edit: typo's
 
Sorry, maar de Aero is ook een erg gangbare kast, echt niks bijzonders. Als je een Aero table, Jaleco Pony, Konami Windy of Capcom Impress kunt bemachtigen dan kun je zeggen dat je iets bijzonders hebt, maar een Aero is gewoon een oude standaardcab net als de astro. Maar goed, ieder zijn meug, er zal vast iemand in Nederland zijn die ene Aero wil, maar ik denk niet voor 500 Euro.
 
Zijn er nog vorderingen in de onderhandelingen voor egrets, neo's of Blasts/AW's Ronnie?
 
eind november komt zeker het volgende binnen :

2 x Aero City
2 x Blast City (1 gereserveerd)
3 x New Astro City (1 gereserveerd)
2 x Astro City
1 x Konami Windy

Ik kan 10 x Egret II kopen, maar er is te weinig animo voor deze ronde...
 
Te weinig animo voor een E2? Da's nou jammer. Wil naast m'n E3 nog een E2 hebben namelijk.
 
Misschien volgende aktie, als meerdere mensen weer wat meer geld hebben, dit was ook wel heel snel na de vorige aktie :)
 
Daar zit wel wat in ja. Maar op dit moment houdt ik me aanbevolen voor een Egret2 met 2P panel. In topconditie natuurlijk! Want ik heb geen zin om 2 cabs op te knappen. :)
 
Windy, Aero's, ik heb er helemaal niets mee en had liever wat Egret's zien komen maar desalniettemin wederom cool dat er een zending komt uverhaupt, arcade gaming is in 15 jaar niet zo levendig geweest in dit land dan nu, correct me if I'm wrong!
 
Back
Top