What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe aanwinst!

Denk dat ik een oplossing heb gevonden voor je harddisk probleem. Heb gister even die harddisk van me virtua tennis 3 proberen te kopieren, en idd lukte niet. Nu heb ik een backup programma geprobeerd die het wel doet maar stopt dan op de helft. Ik ben er druk mee bezig dus als ik wat verder komt weet jij het ook .En andy zegt idd dat het niet kan omdat hij tegen kopieren is maar als i gewoon had gezegd dat het wel kon ,Maar alsnog een sec chip moet hebben was er ook nog niks aan de hand.heb je voor mij het type nummer van je hard disk ,grote en merk ka ik even kijken of het dezelfde is als de mijne. groet melvin
 
Volgens mij is die kerel er vooral tegen omdat het zn eigen zaakjes schaadt, aangezien ie zelf ook security chips levert en hd backups terugzet voor lind games :) Al weet ik niet of ie dat met de dvd's doet of met hd images.

Daarmee wil ik overigens geen afbreuk doen aan het feit dat het volgens mij wel een goede kerel is die wel hart voor de zaak heeft zover ik in kan schatten, maar hij moet er wel zn geld mee verdienen...
 
andy is idd een goede kerel maar ik weet dat i niet zo is op het verlenen van informatie van backup/kopie 😉
 
Heb verder weinig ervaring met Andy, dus zou het niet weten. Tot nu toe is het een hele aardige gast. Reageert snel op mail, en probeert ook wel echt te helpen..

Ik heb het ook aan Ordyne gevraagd (giz10.co.uk), en ook hij geeft aan dat het niet kan. Wel dat het met de oudere titels gaat, maar de nieuwe schijnen anders beveiligd te zijn..

Mijn disk is trouwens een Maxtor 40GB DiamondMax Plus 8.

Zoals gezegd, ik krijg nog niet eens de eerste sector gelezen.. door al het gedoe ben ik nu zelfs bang dat ik iets kapot heb gemaakt, dus ga 'm straks even terugzetten en uitproberen op de cab..
 
Back
Top