What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

Da Dude":3m68amc0 said:
Ken":3m68amc0 said:
Jinxz":3m68amc0 said:
mijn +3 wordt een +4 ;)
Gast wie de hell zijn dat allemaal dan?


potentiële klanten 😉

Het grappige is dat ik zijn klant ben. Mijn introducee is nml. de eigenaar van het timmerbedrijf die al 6 jaar trouw de joystickkastjes voor me maakt. Hij doet het hout werk, ik de rest.
 
Psykick":1slhcfdb said:
MasterG":1slhcfdb said:
Zet mijn naam ook erbij MasterG+1 thnx


Hoi MasterG, zou je je eerst ook even willen voorstellen in het voorsteltopic?

Mijn naam masterG al sinds de jaren 2000 ;) ben een bekende van akuma2000 hier op t forum, via hem hier terecht gekomen.

ben 31 jaar woon in Rotterdam, al jarenlang een arcade game freak en de grote jongensdroom is ooit een bezitter te te zijn van een arcadekast.

Ben erg benieuwd naar de diverse games op zaterdag!!

Groeten,
masterG
 
nozomi.png
 
Hey Guyz !

Long time no speak ! :D

I'm coming over with some dutch friends of mine, also in the arcade / video games thing. Chris you know Randy by now I guess 😉

So you can count on us

-S.L- +4 :mrgreen:
 
Hopelijk is het nog niet te laat om nog even een introducee op te geven: Simon. Hij is al 2 keer eerder meegeweest en heeft aangegeven ook nu weer mee te willen.

Misschien moet ik hem ook maar eens overtuigen om member te worden...

Mark -~-
 
-S.L-":25e3g3e4 said:
Hey Guyz !

Long time no speak ! :D

I'm coming over with some dutch friends of mine, also in the arcade / video games thing. Chris you know Randy by now I guess 😉

So you can count on us

-S.L- +4 :mrgreen:

Hey SL, Ye old Shmupper!
I heard through the grapevine that there will be a dedicated Crimzon Clover Vewlix. Randy FTW!
 
Back
Top