What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

Als iemand nog het volgende heeft liggen voor de verkoop:

100 yen coins / Taito coins
ps360+ naar PS2 kabel
Sega Naomi Marquee artwork
Move strips
Vewlix Artwork
 
Ik heb wel vewlix artwork. Maar ik kan er niet bij zijn. Verjaardag van mijn oudste zoon.

Nou had ik zoiets, mooie manier om te vieren, alleen de visite zit dan zonder de jarige jop. :-) Mocht je niks hebben kunnen krijgen, stuur maar een Pm.
 
Ken":1hnowcb8 said:
ruderudie":1hnowcb8 said:
Ziet er naar uit dat ik er toch ook bij kan zijn, in elk geval tot een uurtje of 19. Gezelligeheid!

Goed bezig! Komt die lelijke broer van je nog?

Het was even afwachten of de penisvergroting waar jij om gevraagd had de 10e of de 17e zou plaatsvinden. Het is de 10e geworden dus dat wordt buigen voor je de 17e. Count me in!

Plus 1 introducé btw, maar die zal ik op afstand houden voor je eigen bestwil :lol:
 
Nog een weekje te gaan allemaal, we hebben er zin an!
 
Ik ben dit keer zeker aanwezig. Neem 1 maat mee.
 
Hebben jullie Amigu en zijn vrienden verwittigd van het aantal deelnemers ?

Sodeju dat wordt een druk bezochte meeting.

Ik kook ook wel eens voor een grote groep, maar zou het aardig benauwd krijgen
bij het zien van zo'n beste bezetting :shock:

Maar ik spreek niet uit ervaring, het is altijd goed geregeld daar dus dat komt dik voor elkaar.

Ik neem twee kleine gamers mee. Zijn er nog meer freaks die hun "game offspring" meenemen ?
 
En dkjr is nu +4 geworden
Een andere maat wil ook mee.
Wat is de uiterlijke aanmelddatum?
 
dkjr":2bpbxxku said:
En dkjr is nu +4 geworden
Een andere maat wil ook mee.
Wat is de uiterlijke aanmelddatum?
Daar is niet een uiterlijke datum voor, boodschappen zijn al gedaan. Op = op :)

Maar laten we een max. zetten op +4 introducees oké?
 
Back
Top