You'll better be!ElPancho":2sgyhiab said:Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ben ik er ook.
Cageman":2foqiphz said:You'll better be!ElPancho":2foqiphz said:Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ben ik er ook.
![]()
Milspex":2iqospue said:Geen brabanders?
Heb jij een 3 ds toevallig? Zo ja, neem die dan effe mee. Mijn vriendin moet alleen nog de provincie gro ingen voor haar streetpass.sombetzki":2woq4bns said:Lijkt erop dat ik er ook ben. Betekent dus weer ontbijt bij de McD met Marco in Steenwijk...
Ratson":1rqsn6q3 said:Heb jij een 3 ds toevallig? Zo ja, neem die dan effe mee. Mijn vriendin moet alleen nog de provincie gro ingen voor haar streetpass.sombetzki":1rqsn6q3 said:Lijkt erop dat ik er ook ben. Betekent dus weer ontbijt bij de McD met Marco in Steenwijk...