What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Nieuwjaarsborrel 11-1-2014

Ken":1j141090 said:
We zouden het gaaf vinden als jullie je eigen favoriete games meebrengen. Kom maar op met die hardcore, obscure en twijfelachtige PCB's!

Wat dat betreft heb k alleen het volgende wat misschien boeiend is voor anderen;
Fantasy Zone
Wonder Boy
Death Smiles

Als iemand wil dat k hier iets van meeneem dan hoor k het wel!
 
Ik sta wel op de lijst,maar heb nog geen adres waar ik moet wezen
Als iemand dat via PM zou kunnen geven,zou dat fijn zijn
Alvast bedankt en tot morgen
 
Ik heb het adres naar je gestuurd.

Mocht iemand waar dan ook hulp mee nodig hebben, bel dan dit nummer: 0654246004

Vergeet allen aub niet de bijdrage van €15,- cash mee te nemen morgen!
Het NGC is geopend vanaf 16:00 uur!!
 
Ik zit nog een beetje te twijfelen wat voor PCB's ik mee zal nemen...waarschijnlijk geen van Cave, aangezien daar waarschijnlijk al een overdosis van aanwezig is (als ik er eentje mee zou nemen zou dat Guwange zijn).
Misschien:
- Cyvern - The Dragon Weapons
- Armed Police Batrider B Version
- Asura Buster/ Asura Blade
Och, ik zie het morgen wel.
 
Ken":25fc22dw said:
Ik heb het adres naar je gestuurd.

Mocht iemand waar dan ook hulp mee nodig hebben, bel dan dit nummer: 0654246004

Vergeet allen aub niet de bijdrage van €15,- cash mee te nemen morgen!
Het NGC is geopend vanaf 16:00 uur!!

Thanksss tot morgen
 
Sphere":31vgq54j said:
Wonderboy...

tear_joy.jpg

Die zou ik stiekem wel ff willen spelen zaterdag :roll:

Ik hoop "stiekempjes" dat Giga Wing ook weer van de partij is. Armed Police Batrider klinkt "stiekempjes" ook goed!

Mark -~-
 
Trailblazer":2fvbzpka said:
Voor de fightfreakz; ik kan KI meenemen indien kick harness voorhanden is.

Ik heb eigenlijk maar 1 woord: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hopelijk zit deze er in maart ook bij, wat een classic :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Movelist voor saberwulf er maar weer eens bij pakken
 
Ok ik neem em mee! Ik heb misschien ook nog een kickharness in mn cab liggen, wel doorgelust dus ff afkoppelen. Maar is geen midway stylo en die hebbie nodig volgens mij voor KI
 
het lijkt erop dat ik wel kan komen morgen

en KI zou echt briljant zijn, al heb ik die echt nauwelijks gespeeld sinds mid 90s
 
Back
Top