What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC: huidige opzet stopt, aankondiging event

Ben benieuwd naar het event. 30 november is er gelukkig geen concert, dus ik denk dat ik die datum vrij kan houden.
 
Argh! Ik heb al een afspraak op 30 November staan. Jammer! Het zit me niet echt mee met de data! Zaterdag is sowieso een beetje een heet hangijzer op het moment (werk of D & D). Enfin, wie weet op een ander moment.

Mark -~-
 
Nu was ik niet in de gelegenheid om vaak af te reizen, maar ik vond de opzet erg goed.
Ik begrijp ook het dilemma en de keuzes die gemaakt worden.

Open gaan op basis van evenementen is een heel goed initiatief als je het mij vraagt.
Dat maakt de middag/avond direct speciaal.

Ik zit eigenlijk te wachten op het volgende TAG tournament. Het knaagt nog steeds dat ik er de eerste/laatste keer niet bij kon zijn. Maar wie weet komt er in de nieuwe opzet weer zoiets lang. (Rond de Kerst?)

Ik hou het forum maar eens goed in de gaten...
 
Back
Top