What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event V: The Grand Re-Opening!

ChapDDR":1yypxwwh said:
Tot hoe laat gaat het event door? Aangezien het wel even reizen is voor mij en Bob.

Al zou het event maar 5 minuten duren, dan zou het al de moeite waard zijn ;)

Zal minimaal tot 12 uur zijn, maar je weet het maar nooit hoe gezellig het is.
 
Ken":xd056zjn said:
ChapDDR":xd056zjn said:
Tot hoe laat gaat het event door? Aangezien het wel even reizen is voor mij en Bob.

Al zou het event maar 5 minuten duren, dan zou het al de moeite waard zijn ;)

Zal minimaal tot 12 uur zijn, maar je weet het maar nooit hoe gezellig het is.


Ik vind het erg leuk bij het NGC, maar 20 euro dokken voor 5 minuten. ik ben niet op de kermis 😉
Ik heb er zin in.
 
Seems like a good deal!

Nee maar het lijkt er op dat ik en BoneyBob beide met +1 komen, dus vier man in totaal. Zet ons ook maar op de lijst!
 
Helaas kan ik er niet bij zijn :(

Ik heb overdag een volleybaltournooi met vrienden met aansluitend een feestavond.
Ook plezier maken dus maar dan wel ergens anders...
Have fun!
 
Ik ben hoe dan ook van de partij.
Te lang niet geweest en heb een avond goed ouwehoeren en gamen wel gemist...

Nu alleen die andere boeren nog zo ver krijgen dat ze meegaan ;)
 
Ja hoor de boeren gaan weer, dus count me in guys :D
Lijkt me leuk om iedereen weer eens te zien en ben supernieuwsgierig naar de nieuwe locatie.

Daarnaast heeft een exotische vrucht mij hapjes beloofd :mrgreen:
 
characters_cartman.jpg


mmmmmmmmmmmmmmmmm appetizers.
 
sombetzki":2vqlwinq said:
Ik ben hoe dan ook van de partij.
Te lang niet geweest en heb een avond goed ouwehoeren en gamen wel gemist...

Nu alleen die andere boeren nog zo ver krijgen dat ze meegaan ;)
lorre001":2vqlwinq said:
...als er 1 boer over de dam is, dan volgen er meer. ik doe mee

Gezellig!

@Anton: Kan je meteen je ballen meenemen :mrgreen:
 
Milspex":gnuhmwd3 said:
Tot hoe laat gaat het meestal door? Anders moet ik ff kijken of ik een hotel kan boeken daar

Minimaal uurtje of 12, maar kan ook wel eens iets later worden...zeker als het pas om 19 uur begint.
 
Back
Top