What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

Nu baal ik er van dat ik niet heb kunnen komen, volgens mij was het heel gezellig! En de nieuwe cabs zien er ook mega tof uit!
 
Was weer een topdag! Bedankt iedereen, meer mensen gesproken dan gegamed zoals velen hier ;)

Snel ff wat beeldjes aan elkaar geknipt;



oh ja, met muziek maakt het wel leuker ;)
 
Filmpje is idd erg tof.
Zou hem graag op neo-geo.com delen maar wil dan zeker zijn dat niemand die erop staat bezwaar heeft :)
 
Reactie op mijn korte filmpje op neo-geo.com

dear god what a glorious place. darius burst and a full daytona usa set up. i think i would actually cry with childhood joy if i could spend a day in there.
 
Ja, het was weer ouderwets gezellig gisteren, veel gekletst, weinig gespeeld, as usual. :D Ik heb me uitstekend vermaakt. En ja, dan die hamburgers, blijven toch wel de baas hoor. Ook leuk om Has samen met Arcadegek als team bezig te zien om al die lekkernijen te bereiden. Klasse.

Ik moest helaas redelijk vroeg weg (vandaag roadtripje gedaan van 1000 km, red tent wegbrengen en cab ophalen in Duitsland), maar de volgende keer blijf ik zeker langer.

Greetz.
 
Was weer vet! Complimenten aan de organisatie. Was weer top geregeld. En niks teveel gezegd over die Hassan burgers. Idd legendarisch.

Gezellig om bekende en onbekende gezichten te zien en te genieten van al die vette games.

Mooi sfeerimpressie in dat filmpje.
 
gruwelijk filmpje Anton!


Ratson":116pd0k0 said:
Reactie op mijn korte filmpje op neo-geo.com

dear god what a glorious place. darius burst and a full daytona usa set up. i think i would actually cry with childhood joy if i could spend a day in there.

Zie net nog een reactie "That's the best arcade I've seen in my life..."
Hardcore ;)
 
Filmpje is lachen, Anton! Ben wel benieuwd of je dat viking-slijm nog van je lens hebt gekregen :).

Het was weer helemaal geweldig zaterdag. Ongedwongen, gezellig. Gamen en ouwehoeren. Wat wil een mens nog meer! Ook altijd tof om de mensen uit het verre noorden weer in de hal te zien rondlopen. Ook ik heb mezelf er weer op betrapt niet iedereen te hebben gesproken. Volgende keer toch eens wat minder gamen :mrgreen:

Wat een top-community is dit toch eigenlijk!
 
offtopic:

Ze hebben daar ook een afromember. Al is die van ABC toch veel mooier :mrgreen:
image.php
 
Het was idd. een top dag van geniale klasse!!! Veel ouwehoeren, hamburgers naar binnen schuiven en misschien weer net iets te weinig gegamed maar ja...

Dank aan de organisatie, echt petje af voor de tijd en de energie die jullie erin steken maar het resultaat mag er wezen!
 
Back
Top