What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

:lol: 1e event dat ik mee heb gemaakt en voor herhaling vatbaar. Gezellige mensen ontmoet, lekker gepraat fijn gegamed en potverdorie ook nog een potje gewonnen van Marcosan met virtua tennis whoa volgende keer best of 3 mag Ref run ook meedoen.

Tot de volgende keer may the schwartz be with you.
 
Voor mij ook de eerste keer. Vanaf nu ben ik er altijd bij. Veel mooie dingen gezien, veel Outrun gespeeld ook. Oh ja, die Toshiba schermen in die New Net City cabs mmmm. Tableflip 60 meter met champagneglazen, Ghost Squad was ook tof. Waarom speelde bijna niemand die Darius Burst eigenlijk?

Ook nog een aantal mensen gesproken waaronder Beau, Flay, Sombetzki en chefkok Hasan. Bedankt voor de burgers en de fijne dag.
 
jezus...... ben kapot, maar wat een vette shit vandaag

Tx voor de gezellige dag allemaal, ik ga mn nest in
 
Man,man,man wat een hardcore in 1 hal. Ik vraag me af of jullie vrouwen hier wel vanaf weten!
Leuk om een keer de gezichten bij de fantastiche forumnamen te zien. Ik heb mezelf uitstekend vermaakt en uiteindelijk meer geluld dan gegamed. En die Darius Burst Ex....
 
Heerlijke tijd gehad, jongens! Chris, bedankt voor de T-shirt, hij gaat voortaan gedragen worden bij NGC evenementen.

Wat scholing gehad in ESPGaluda II en DaiFukkatsu, alhoewel het nog niet veel effect heeft gesorteerd, en natuurlijk wat oude favorieten gespeeld. Leuk om nieuwe dingen te zien (Hokuto no Ken, table flipping game, Homura, etc.) en gespeeld te zien worden! Has, bedankt voor de Vega Wing Burgers, ik mag de aangekomen biljoen calorieën er weer vanaf werken, maar het heeft heerlijk gesmaakt! Ook lekker gesproken met members, sommigen waarvan ik de naam niet meer kan herinneren (komt nog wel jongens!), iets wat ik misschien vaker moet doen!

Een pluim naar de organisatoren voor een evenement waar ik ondanks het slaapgebrek toch bij wilde wezen, en het dubbel en dwars waard maakte. Volgende keer weer jongens! Zo, en laat nu maar die foto's en filmpjes komen!

Mark -~-
 
NEEEEEEEEEEEE!!! PAARD!!!
Kwam door het ontbreken van de 5e knop! Ik zweer het je!

Geweldig genoten gisteren. Gewoon een echte volwassen arcadehal geworden, niet normaal meer. Ook heerlijk veel variatie in de spellen, dus voor elk wat wils. Hulde!
Relaxte mensen zoals normaal en meer gepraat dan spelletjes gespeeld. Ook hulde aan Hasan voor de geweldige burgers.
 
Ja was weer super gezellig zeg, wat een setup ook jongens, fantastisch. Toch weer erg veel ge-Daytonaat , voortdurende NL-BE strijd met Wim was weer genieten, natuurlijk op zijn tijd even een lijkkist door de kamer smijten met Cho Chabudai en met Cage nog even die ook geniale zombie-minigame-shooter doorgespeeld. Verder veel geluld, lekker gegeten, topdag! Mooi dat Ed nog goed is thuisgekomen ook, ondanks dat hij een beetje draaierig was geworden van de Outrun :). Naam van het event heeft hij in elk geval eer aan gedaan. Nogmaals dank organisatie!
 
Organisatoren bedankt! Het was super geregeld en Hassans burgers zijn inderdaad legendarisch :)
De 8 Daytona's waren geweldig, zo lang ze het deden :o
Ongelooflijk dat er zo veel mooie kasten op een plek in Nederland kunnen staan.
 
Ja jongens het was weer een top avond, ik was met name in mijn nopjes met de Outrun DLX, wat een ding is dat zeg, heerlijk! :D

De fameuze Hasburgers ook voor het eerst geprobeerd... er zijn geen woorden voor te beschrijven hoe deze smaken. Wat mij betreft voortaan elk event! ;)

Leuk om weer de stamgasten te zien maar ook weer nieuwe gezichten tegen te komen. Volgende keer ben ik er zeker weer bij!
 
Organisatie bedankt! Het was weer geweldig. Eindelijk de legendarische hamburgers van Hasan geproeft. IK heb er 2 gegeten, heerlijk!
Ik heb me erg vermaakt, vooral dat spel met die tafel was hilarisch.
Nieuwe mensen ontmoet en gesproken.

Tot een volgende keer.
 
Gekkenhuis! Bedankt heren, veel opgestoken van gisteren.

Helaas was ik niet op tijd voor de Burger-Time, wellicht een volgende keer.
 
't was weer mooi en de burgers waren inderdaad grandioos.
organisatie bedankt en leuk om iedereen weer te zien al is het me weer gelukt om niet met iedereen een praatje te maken.
 
Deze dag gaat direct de geschiedenisboeken in om niet te vergeten. Het was TOP !

Wat een collectie zeg, echt om je vingers bij af te likken.
(Dit heb ik overigens ook gedaan na het eten van de de HasBurger)

Het blijft altijd leuk de oude spellen te spelen, maar de games in Full HD zijn ook vet.
Die Vieuwlix cabinetjes zijn super, maar de Darius Burst is echt DE MAX !!!

Lekker scheuren in de Initial D 6, al heb ik het circuit in de regen niet kunnen selecteren.
Dat Japans blijft moeilijk te verstaan.

Zoonlief moest ik ook meesleuren, want als het aan hem lag moesten we tot middernacht blijven.
Uiteindelijk heb ik hem toch weggesleept van de Mario Kart. (Hij roept nu dat hij het niet leuk vond om te gaan)

Er was maar één smetje op de avond. Na alle bedankjes vroeg Has hoe de burger had gesmaakt.
Vies ... Has, ik hoop niet dat je er slecht van geslapen hebt, het zijn maar kinderen 8)
Smaak ontwikkeld zich met de jaren maar niet op het gebied van gamen, zie hier zijn top 4
1: Mario Kart
2: Darius Burst
3: Harley Davidson
4: Virtual Striker 3

Tot het volgende event !!!
 
Haha, dat ben ik wel gewend van kinderen, teveel smaakschakeringen, kunnen ze niet altijd waarderen :)

Voor de rest was het een zeer geslaagde meet en ben ik echt nog aan het nagenieten. Enorm leuk om iedereen te spreken en nieuwe fijne gasten te mogen begroeten.

Goed om te horen dat iedereen het weer naar zijn zin heeft gehad en de burgers aan de verwachting hebben voldaan, phew, de lat ligt altijd weer hoog bij die krengen!

Vanuit hier ook dank aan mijn super sidekick Arcadegek, zonder hem waren jullie nog aan het wachten op je burger!

Ook enorm veel respect voor de mannen die van heinde en verre moeten komen om erbij te zijn, thnx!

Last but not least mijn NGC matties, ondanks onze grote verschillen zijn we een fokking goed team en ja, daar is Jinxz er natuurlijk ook eentje van!

Tot de volgende!!
 



Het was weer awesome !! wat een vette shit staat er weer, complimenten voor de mannen die dit weer voor elkaar boksen.
Was weer erg gezellig leuk om iedereen weer te zien en burgers zijn zoals altijd erg goed .
bedankt iedereen see ya next time 8)












....
 
Ben gaar!! Wat een dag en avond zeg!! Episch!!

Echt top iedereen die geweest was en een biertje & burger is komen doen tussen de bulderende JP en Table Flip kasten!!

Net als Has, petje af voor mn NGC matties zodat we dit allemaal letterlijk 1 voor 12 af hadden!!

Till next time gadget!!
 
Back
Top