What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

Ken":lcwfopzf said:
Anunaki":lcwfopzf said:
Boys, ik hoef niet te werken zaterdag en kom dus ook.

De inschrijving voor dit event sloot vannacht om 0:00 uur.

Gyruss staat nog op de lijst, maar hij heeft zich al een paar weken geleden afgemeld.
 
Waarom Overkill?

De hele hal en kamer vol met werkende kasten! :mrgreen:
Of de hamburgers 8)
 
Ken":246rhdvc said:
Maar waarom heet het event nou eigenlijk Overkill..?

Omdat het het meest epische Nozomi event aller tijde wordt met brute en bizarre arcade shizzle, dat we met ruim 40 arcade-minded friends samen zijn, hamburgers van Has gaan krijgen en last but not least een speech van de legendary Speech-Master-B gaan krijgen.

Btw ik wil graag afzeggen voor morgen, lijkt me helemaal niks dit..... :mrgreen:
 
Klein verzoekje. Ik zoek nog een ritje terug naar Barendrecht (Auto nogsteeds verrot). Bij voorkeur iemand die lang blijft :)
 
NeTaXe":36ra81af said:
Raiden IV ?
What about it?

Mensen zoals altijd even de volgende regels en zaken om niet te vergeten:

- De deur gaat echt pas om 14:00 uur open, geen minuut eerder.
- Vergeet niet (zo gepast mogelijk) 20 euro mee te nemen voor entree, drinken en burgert (en extra cash voor evt. extra burgert).
- Als je een biertje hebt, graag niet half vol ergens wegzetten, we moeten helaas te vaak halfvolle flesjes weggooien!!
- Geen eten of drinken in de kleinere arcaderuimte meenemen!!

Thanks en tot straks!!
 
Check!

+ geen drinken op of naast de kasten in de hal graag. Zet het even op de tafel (of ff adje doen voordat je jezelf in de Daytona USA nestelt :))
 
Even een klein vraagje dat ik vergeten ben aan te tippen: Is het okay als ik zelf vegetarische burgers meeneem? Je suis vegetarièn (of zoiets, je begrijpt wat ik bedoel). Dat is, tenzij onze Psyke ook vegetarische Hasburgers heeft?

En even voor de lolz: laat goed zien waar ze aan een verbeterde doorstroming werken (daarentegen natuurlijk geen kwaad woord over de wegwerkers)! Veel succes op de trip, gasten!

Mark -~-
 
Jinxz":24sjxiit said:
Klein verzoekje. Ik zoek nog een ritje terug naar Barendrecht (Auto nogsteeds verrot). Bij voorkeur iemand die lang blijft :)

Als je nog steeds vervoer zoekt, dan kan je met mij meerijden aangezien ik praktisch langs Barendrecht kom. Ik moet toch over de A16 en Barendrecht is niet echt heel ver omrijden.

Ik hoop dan wel dat je een beetje tegen stevige muziek (over het algemeen Death Metal en Goregrind) kan aangezien ik er een hekel aan heb om te rijden zonder iets op te zetten.
 
Muijsch":3bpfbmuh said:
Even een klein vraagje dat ik vergeten ben aan te tippen: Is het okay als ik zelf vegetarische burgers meeneem? Je suis vegetarièn (of zoiets, je begrijpt wat ik bedoel). Dat is, tenzij onze Psyke ook vegetarische Hasburgers heeft?

Mark -~-

Geen probleem, neem maar mee!
 
Heren was weer top geregeld (zoals gewoonlijk) vandaag en man-o-man wat een OVERKILL aan cab's! Weer uitstekend vermaakt, tot de volgende keer!
 
Wat weer een super meet vandaag, weer me ballen uit me broek gelachen. :mrgreen:
Episch hoogtepunt was de Fist of the North star battle tussen Cthulhu en Sombetzki

Omdat Cthulhu nog een tegoed heeft van me hier een foto van zijn Angstgegner (beter bekend als man met paard):
iV0uq2HGh3Amd.png
 
Back
Top