correctedN0VA":333sdu0i said:^^ als het plaatje niet te openen is heb ik iets fout gedaan, haha. hoor graag hoe ik t plaatje dan wel goed upload.![]()
Arcadegek":33tihz4f said:Leuk leuk leuk! het wordt wel weer eens tijd voor zo'n game feestje en die waanzinnige Hamburger van Has natuurlijk want die heb ik ook al lang niet meer geproeft!
So....., Count me In![]()
Tevens nog wat spulletjes die weg kunnen dus als ik een tafeltje kan reserveren kan ik wellicht andere weer blij maken?