Ken":1l85nibw said:Ohhh ja als je wat kunt verkopen ben je d'r opeens bij hè....ckong":1l85nibw said:Ik ben er ook bij.![]()
DLX":3mpuzil0 said:DLX leeft ook nog dus ik ben erbij!
Gyruss":3uagh7ig said:....samen met Julian. 8)
Ken":3uagh7ig said:We doen dit keer dus niet aan introducés.
That's the spirit!R2-2D":3h55nvnp said:Ik wil me ook aanmelden! Wel een tering eind rijden , maar ik ben erg nieuwsgierig hoe jullie het daar voor elkaar hebben!
Mocht tijd worden ouwe schuurmachine!Trailblazer":3m1vywi0 said:Count me in g#d%amn!
Ken":1uvppx0d said:Gyruss":1uvppx0d said:....samen met Julian. 8)
Ken":1uvppx0d said:We doen dit keer dus niet aan introducés.
Sorry, dat zal deze keer dus helaas niet gaan. Ik heb je op de lijst gezet!