What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event II: Out of Space!

WOW het ziet er echt te gek uit! Ik moet toch ook ooit eens komen. Effe kijken of ik Thunderblade nog kan uitspelen met 1 gulden zoals vroeger bij Centerparcs als klein menneke.
 
sparky":2pfuoxmg said:
WOW het ziet er echt te gek uit! Ik moet toch ook ooit eens komen. Effe kijken of ik Thunderblade nog kan uitspelen met 1 gulden zoals vroeger bij Centerparcs als klein menneke.
The memories.. ik speelde Afterburner en Thunderblade destijds ook met 1 of 2 gulden uit. De Thunderblade zal er misschien niet meer bij zijn de volgende keer: die hadden we te leen.

De Afterburner Deluxe zal er wel zijn.
 
Jinxz":2d90j1b0 said:
Heb ff de foto's resized en online gezet:
_IMG_0923.jpg
haha balen, jammer dat je nu weer nét een foto hebt gemaakt van m'n verlies vs Cageman. De rematch was legendarisch trouwens 8)
 
Haha! Ja, de rematch eindigde in de laatste race van de set met een autolengte voorsprong voor Robert. Megaspannend :D
 
Beginpost is aangepast met de eindranking. Scores per game komen later online.

1. Lorre001 48
2. japancollector 40
3. Asure 37
4. Muijsch 35
5. Beatmaster-P 30
6. Marcosan30 29
7. cthulhu 27
8. Psykick 25
9. studentzki 23
10. Cageman 19
 
Hey, niet de poedelprijs voor mij. Nice, ik kan weer rustig slapen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Hey, jullie hebben mijn punten niet goed geteld
Border Down 10
Mushi futari. 4
Blazing star. 2
Is 16 punten en geen 12
Dus ben ik als 12e geëindigd en niet als 15e.
Ik eis rectificatie en eerherstel! ;)
 
er staan meer fouten in volgens mij...

als ik tel kom op;



1. lorre001 48
2. japancollector 40
3. Asure 37
4. Muijsch 34
5. beatmaster-p 29
6. marcosan30 28
7. chtulhu 27
8. cageman 26
9. psykick 24
10. studentzki 23

Dat betekent cageman op 8 ipv 10. En dan zakken Psykick en ik een plaatsje.
 
Kan zijn door de fuck up met Mushi tijdens de telling vanwege het geweldige handschrift dat er buiten de top 5 een paar punten anders worden verdeeld, succes ermee.
 
sombetzki":8nnc9bzq said:
Dat betekent cageman op 8 ipv 10. En dan zakken Psykick en ik een plaatsje.
Justice is served :D
 
Ik vind alles goed...zo lang ik maar op de 7e plaats blijf staan (of hoger...)...
 
Abc123":16jd6gyy said:
vwbabe84":16jd6gyy said:
Abc123":16jd6gyy said:
Vwbabe scoorde hoger dan mij, lol
Had je verwacht dan mij te kunnen verslaan :D
Ja 8)
Sowieso met vechtspellen! Dan versla ik je met gemak. Met Daytona verlies ik altijd van jou. :(

Jij bent alleen goed in fighters door gebrek aan echte concurrentie, lol.
 
Back
Top