ckong":3s43g9kp said:En sorry jongens, maar haal mij a.u.b. ook van de lijst. Ik ben vanwege privé omstandigheden (ziekte) helaas niet in staat volgende week te komen.![]()
![]()
.
Gewoon mee doen, joh. Ik zuig ook in shooters, trust meHerrow!":qcuogh61 said:Yaaaaauuuwwwww, count me in!
Doe niet mee met de shmups, kansloze missie voor mij.
Tot zaterdag!
Jeff. (Laptop)
Ik kan je aanraden een auto te regelen, het is toch min. 20 minuten wandelen vanaf het station.Aleste":3n7u4y59 said:Is het trouwens goed te bereiken met het openbaar vervoer? Anders moet ik even een andere auto zien te regelen.![]()
Aleste":3vj8c9o4 said:Vriend van me (nr. 30 van de lijst) kan helaas niet i.v.m familieaangelegenheden.
Is het trouwens goed te bereiken met het openbaar vervoer? Anders moet ik even een andere auto zien te regelen.![]()
Attn whore 8)Ratson":3lkwbzo6 said:Sorry voor de dramapost, heren. Ik zat er echt even doorheen, ben inmiddels wat aan het bedaren en mezelf op zelda getrakteerd voor wat feelgood time.
Ga toch proberen er te zijn want wil het niet missen eigenlijk.
Sorry als het op aandachtsprostitutie leek, was niet de bedoeling.
Allemaal bedankt voor de steun.
lorre001":1ehkqu12 said:mooi man, goed nieuws!
ik kwam erachter dat de mcdonalds al voorbereid is op ons event. mooi thema voor happy meal:
http://www.mcdonalds.nl/producten/happy-meal/happy-meal