Ken
High Score Hunter
Cageman":38q09y5f said:ik ben eigenlijk alleen maar goed in driving games![]()
Cageman":38q09y5f said:ik ben eigenlijk alleen maar goed in driving games![]()
Ratson":3ielp76i said:Anders ontvoeren we je wel, ik woon ook in Dordrecht.
Kan je vrouw ook niks zeggen, gevalletje overmacht![]()
Dit kan alle kanten op natuurlijk:Ken":250x1wy4 said:Cageman":250x1wy4 said:ik ben eigenlijk alleen maar goed in driving games![]()
![]()
Beatmaster-P":zuhcsbiy said:Dat wordt nog wat dan de 30e ;-)
ben benieuwd wie de winst gaat pakken die dag!
sombetzki":2z978k72 said:Ik maak zelf geen kans, k vind van alles mooi om te spelen, maar blink nergens in uit![]()
Tuurlijk, je staat erbij.dkjr":2q23nkwv said:Het is een eeuwigheid geleden dat ik shmups heb gespeeld, maar ik kom voor de gezelligheid
Kan ik me nog aanmelden?
Kun je mij nog op de lijst zetten? Ik zie dat ik er nog niet bijsta.Ken":2rwrts6v said:Tuurlijk, je staat erbij.dkjr":2rwrts6v said:Het is een eeuwigheid geleden dat ik shmups heb gespeeld, maar ik kom voor de gezelligheid
Kan ik me nog aanmelden?
Yep, done!Abc123":1f4p4vnt said:Kun je mij nog op de lijst zetten? Ik zie dat ik er nog niet bijsta.
Abc123":2keuh6mf said:Kun je mij nog op de lijst zetten? Ik zie dat ik er nog niet bijsta.