What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event II: Out of Space!

sombetzki":1y1egfbu said:
Yep, DeathSmiles gaat eruit en ProGear zal het zijn tot de 30e. En af en toe bij Refik langs droppen voor een potje Futari.

Vond de skills van Alex niet slecht bij de RGE moet ik zeggen. Speelde mooi potje Trigon.

Moet zeggen dat 5 min wel kort zijn. Kun je niet beter doen dat je als de 5 minuten voorbij zijn je in ieder geval wel je credit mag afmaken?

Merci! Ik ben wel redelijk in de classic (non-bullet hell) shooters zoals bijv. Blazing Star maar binnen 5 minuten zet je daar idd. geen megascore mee neer dat ik weet. (ik heb daar minimaal tot een bepaalde level voor nodig omdat het bonussysteem op een bepaalde manier werkt..)

Ik ben iig. ook van de partij!
 
He Ken met Asure erbij is het noorden compleet :D

En het was nogal wat werk om hem mee te krijgen, want hij moet zijn bootlegfabriek er een dag voor stilleggen :mrgreen:
 
Ah, shmups! Ik ben van de partij! Ik heb redelijk zitten oefenen op R-Type; eens kijken hoe ik het doe in vergelijking met de anderen. Een aantal van de andere shmups heb ik ook gespeeld maar de meesten heb ik nog niet eerder gespeeld.

Als mij het adres even gePM'ed zou kunnen worden dan zou dat zeer gewaardeerd worden.

By the way, wat is het beleid omtrent introducees? Een vriend van mij zou eventueel ook wel een kijkje willen nemen (Wie weet kan hij eindelijk eens overgehaald worden om samen shmups te spelen)!

Mark ~
 
Introducees zijn mogelijk (max. 1 p.p.), als je zijn naam kunt doorgeven voor de lijst graag.
 
Ik heb niks op de kalender staan. Ik ben erbij. Meerijden vanuit Arnhem kan altijd geregeld worden.
Maar als ik mee kan rijden met iemand dan graag. Kan ik een biertje drinken, en mijn gezin heeft dan de auto voor hun.
 
Wat de introducee betreft: zijn naam is Simon, hij is ook met mij bij de Retro Game Experience geweest.

Reminder nog even om mij het adres van de locatie te PM'en; ik heb het nog niet, want ik ben nog vrij nieuw. Alvast bedankt!

En even een brainfart: is het misschien iets om mijn gemodde MD mee te nemen met een aantal shmups zoals Gley Lancer, MUSHA, Twinkle Tale, UndeadLine en Alien Soldier? Just checking om te zien of er animo voor is.

Mark ~
 
Nog even kijken of ik kan komen (met broer).

Welke mode gaat er gespeeld worden in Futari? Maniac zou leuk zijn.
 
Da Dude":3t3k0uw9 said:
Maniac zou leuk zijn.

hahaha voor jou misschien, maar niet voor de noobs (me) :mrgreen:

Tsja goeie vraag, zal eens kijken wat het beste is en of we misschien de keus aan de speler kunnen laten (of dat dan nog eerlijke scores gaat opleveren...).
 
Denk wel dat je bepaalde settings/modes/regels moet vastleggen. Mensen die anders minder bekend zijn met bepaalde modi/scoring hebben anders een dikke acheterstand denk ik.

Ik zou bvb mijn god niet weten of ik in Futari bij voorbaat al meer scoor in Original, Maniac of Ultra
 
Wat spelmodes betreft, vind het ook niet heel belangrijk. De fun is belangrijker.
Maar om alvast wat te oefenen misschien leuk om te weten.

Ik ben absoluut geen pro, maar Futari Maniac is gewoon heel leuk om te spelen.
Dikke bullet curtaines om te ontwijken. Dat heb je in de andere aanwezige games volgens mij wat minder, en daarom is Maniac misschien wel cool? :)
 
Denk het ook, we'll see op 30-11. Joeks, geef je nog even definitief op als je duidelijk hebt of jullie kunnen of niet.
 
Back
Top