What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event II: Out of Space!

Ken

High Score Hunter
Nozoms verzamelt u!

Op zaterdag 30 november is het zover, NGC Event II: Out of Space!

Je raadt het al: bullet hell, shoot the core, STG, barrage, 弾幕, curtain fire a.k.a.: SHMUPS! We hebben de lijst met games bepaald, zodat iedereen thuis kan oefenen. Volgens ons een goede mix tussen horizontal en vertical, tussen moeilijk en nog moeilijker en old & new school:

1. Mushihime sama futari
2. Progear no Arashi
3. Blazing Star
4. Sexy Parodius
5. Raiden IV
6. Giga Wing
7. Akai Katana
8. Border Down

Aanwezig:

1. Mart
2. Cageman
3. Beatmaster-P
4. Psykick
5. Ken
6. studentzki
7. Jinxz
8. ruderudie
9. DLX
10. Trailblazer
11. Marcosan30
12. Lorre001
13. Asure
14. polderarcade
15. Anunaki
16. Muijsch
17. Da Dude
18. Ratson
19. vwbabe
20. abc123
21. Wause
22. Simon
23. Aileen
24. Gyruss
25. Gyruss +1
26. Flay
27. cthulhu
28. Bart
29. Aleste
30. Robert
31. Dr. Bob
32. emile
33. dkjr
34. japancollector
35. lysanne
36. GypsyQueen

Totale eindscore (beste score per game 10 pt., nr. 2 kreeg 9 punten etc.):

1. Lorre001 48
2. japancollector 40
3. Asure 37
4. Muijsch 35
5. Beatmaster-P 30
6. Marcosan30 29
7. cthulhu 27
8. Psykick 25
9. studentzki 23
10. Cageman 19

Best of the rest...

Simon 19
Aleste 15
DLX 15
dkjr 13
Ratson 12
Mart 11
Robert 8
Flay 7
Gyruss 7
Da Dude 5
Jinxz 3
vwbabe 2
abc123 0
Aileen 0
Anunaki 0
Dr. Bob 0
GypsyQueen 0
lysanne 0
Polderarcade 0
Wause 0

Top-10 Players per game:
scores_zpsd8e2c110.png
 
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Count me in!

Vette shit hoor! Hier word ik heel blij van

suggestie:
DeathSmiles ;) Zal Lorre001 ook wel heel blij van worden denk ik
 
I am in!!

Sexy Parodius moet mee doen ;) Da's namelijk een van de weinige shooters die ik grijs speelde. Naast Capcoms Area 88
 
Tof, Ik ben er bij! Maar 11 uur ga ik niet halen. Uurtje of 13 zou net haalbaar zijn. Gewoon beetje rondhangen is ook leuk
 
Milspex":1238fvc5 said:
Locatie?

Misschien moet ik maar eens nieuwe vrienden komen maken :shock:

Zoetermeer!

Sphere":1238fvc5 said:
Helaas kan ik niet, wij vieren de 30st Sinterklaas voor de kids...

Ah, da's jammer man. Hopelijk kun je later op de avond toch nog even komen.
 
Wij vieren het overdag dus als jullie 's avonds gewoon door gaan ben ik van de partij. Ik was alleen in de veronderstelling dat het na het eten klaar was.
 
DLX":2579qfn1 said:
Is het members only of?!
Het zou natuurlijk wel prettig zijn als iemand lid is van de community. Introducees zijn wel welkom (geef dit wel even door!).

Sphere":2579qfn1 said:
Wij vieren het overdag dus als jullie 's avonds gewoon door gaan ben ik van de partij. Ik was alleen in de veronderstelling dat het na het eten klaar was.
Nee hoor, gaat gewoon tot in de kleine uurtjes door :)
 
Count me in!! Mijn shooterskills zuigen vreselijk, enige game op de lijst die ik gespeeld heb is R-type (niet eens op een arcadekast) :oops:
Maar ik ben wel vreselijk nieuwsgierig naar jullie inspanningen omtrent nieuwe ontwikkelingen en bezienswaardigheden.

Pascal heeft me vreselijk nieuwsgierig gemaakt en tot mijn frustratie nog niks verklapt :evil: 😉
Waarschijnlijk neem ik uit het noorden wel twee shooterspecialisten mee in de vorm van Anton (studentzki)
En lorre001 (Refik). Ik ga Alex (asure) ook even vragen, maar of die shooterskills heeft weet ik niet.

Het noorden zal zowieso representen :D
 
lorre001 (refik) is ook van de partij!

als mn nieuwe cab er is maar nonstop mushihimesama futari oefenen.
sombetzki moet maar wat progear tricks verklappen.
 
Yep, DeathSmiles gaat eruit en ProGear zal het zijn tot de 30e. En af en toe bij Refik langs droppen voor een potje Futari.

Vond de skills van Alex niet slecht bij de RGE moet ik zeggen. Speelde mooi potje Trigon.

Moet zeggen dat 5 min wel kort zijn. Kun je niet beter doen dat je als de 5 minuten voorbij zijn je in ieder geval wel je credit mag afmaken?
 
sombetzki":oivuj4f2 said:
Moet zeggen dat 5 min wel kort zijn. Kun je niet beter doen dat je als de 5 minuten voorbij zijn je in ieder geval wel je credit mag afmaken?
Dat zullen we even testen van de week. Kan me ook voorstellen dat je per se niet game over wilt gaan binnen 5 minuten en dat risico's beloond worden...
 
Back
Top