What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Next Generation Portable (PSP2)

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
It's alive. Vet hoor.

5 inch oled scherm, touch screen, touch op de achterzijde, 2 x analogue stick.

sony-tokyo-event-1399.jpeg

sony-tokyo-event-1387.jpeg

sony-tokyo-event-1385.jpeg
 
Cool, gelukkig twee thumb-sticks en nog redelijk hetzelfde uiterlijk. Sommige concepten waren echt te lelijk. Nu maar hopen dat er coole games voor gaan komen, en niet zoals de PSP 1. Die had naar mijn mening niet echt veel killer-aps.

Ook wel fijn dat ze die domme UMD discs hebben geditched :)

Mijn PSP heb ik al 2-3 jaar niet meer aangeraakt.
 
Vet ding hoor, maar voor mij blijft de PSP een heel leuk emulator apparaatje. Speelt zeer goed en loopt als een zonnetje. Ik gebruik hem ook nergens anders voor.
 
Inderdaad, Heb met mijn PSP ook maar weinig gespeelt en wat emu's op laten draaien maar that's it. Is ook alweer jaren geleden. Ken eigenlijk ook niemand meer in mijn kringen die een PSP heeft eigenlijk. Gek genoeg ben ik niet zo 'excited' als bij de 3DS net zoals bij de eerste PSP.
 
3DS heb ik ook meer zin in / vertrouwen in.. Dat kan je wel aan Nintendo overlaten.
 
Yummie, Uncharted op de PSP2, en 2 analoge sticks. Kan niet wachten totdat Mario 64 speelbaar is. :lol: Gezien de gebrekkige veiligheidsprocedures bij Sony is dat waarschijnlijk al vóór de launchdatum mogelijk.

En met een beetje geluk wordt dit een prachtig apparaatje voor PS2 emulatie.
 
Denk dat ps2 emulatie een no-go is. Als sony zegt dat hij net zo krachtig is als een ps3 kan je daar gerust de helft aan ruwe power vanaf trekken. Verder ben ik wel erg te spreken over de dual analog sticks!

Ook geen optische media meer, dus geen (of veel minder) "loading...". Ik ben in ieder geval wel benieuwd!
 
Het enige wat ik nog mis is de connectiviteit met de PS3.
Ik wil gewoon met mijn PSN account inloggen en op de PSP2 met mijn account Call of Duty online spelen tegen PS3 users. Dat zou echt de shit zijn en volgens mij moet dat ook kunnen.
 
Vet. Ik game nog regelmatig met m'n PSP. Zit toevallig net nog Ys: Ark of Napishtim te spelen. Heerlijk.
 
Back
Top