ruderudie
Bullet Dodger
Vandaag was het dan zover, al vroeg werd bij me aangebeld door een chauffeur die 2 "gokkasten" bij had. Samen met Rob heb ik mijn kast in mijn huiskamer gezet wat relatief eenoudig was, daarna de kast van Rob ingeladen en naar zijn huis gereden. Dat was iets lastiger want de cab paste net niet door het trappengat, en 2 man is echt te weinig om een astro een wenteltrap op te duwen. We moesten hem in de hal laten staan en nu is het nog even wachten op backup. Maar dat komt ook zeker goed.
De cabs waren ZEER goed verpakt en kwamen beide op een pallet aan:


Na een tijdje uitpakken bleef dit over;

En het ging maar door....

en door........

Tot hij dan eindelijk volledig uitgepakt was:


Cab ziet er erg goed uit, de conditie is gewoon super. Ik heb hem uiteraard eerst schoongemaakt, eerst met water, daarna glassex en vervolgens plekken weggepoets met nagellak remover. Met dank aan de vrouw, werkt uitstekend.
Control panel:

En even het beeld geod afgesteld. Toen ik hem net aanzette waren de zijkanten erg paars, maar na degauss trok dat direct weer weg. Ik heb het beeld goed uitgelijnd(hier nog niet) , en het scherm is top:

Ik heb er nu dus ook een multi-pcb in liggen, werkt prima alleen erg rumoerig ivm de fan die erop zit. Verder moet ik het kick-harness nog even aanlsuiten wat niet direct lukt, maar hiervoor probeer ik even wat kenners in te schakelen. Ik ben in ieder geval weer blij de komende tijd, was het wachten zeker waard. Mijn buttons komen eraan en ik ga toch ook even nieuwe sticks bestellen want deze zijn niet 100% meer.
De cabs waren ZEER goed verpakt en kwamen beide op een pallet aan:


Na een tijdje uitpakken bleef dit over;

En het ging maar door....

en door........

Tot hij dan eindelijk volledig uitgepakt was:


Cab ziet er erg goed uit, de conditie is gewoon super. Ik heb hem uiteraard eerst schoongemaakt, eerst met water, daarna glassex en vervolgens plekken weggepoets met nagellak remover. Met dank aan de vrouw, werkt uitstekend.
Control panel:

En even het beeld geod afgesteld. Toen ik hem net aanzette waren de zijkanten erg paars, maar na degauss trok dat direct weer weg. Ik heb het beeld goed uitgelijnd(hier nog niet) , en het scherm is top:

Ik heb er nu dus ook een multi-pcb in liggen, werkt prima alleen erg rumoerig ivm de fan die erop zit. Verder moet ik het kick-harness nog even aanlsuiten wat niet direct lukt, maar hiervoor probeer ik even wat kenners in te schakelen. Ik ben in ieder geval weer blij de komende tijd, was het wachten zeker waard. Mijn buttons komen eraan en ik ga toch ook even nieuwe sticks bestellen want deze zijn niet 100% meer.


