What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

New Astro City vraagje

cageman

Administrator
Staff member
Joined
May 27, 2009
Messages
5,044
Reaction score
0
Zou iemand met een New Astro City eens kunnen kijken wat er op het typeplaatje op de achterkant wordt vermeld voor het benodige vermogen?

Op mijn NAC zit dit niet meer, en ik wil even weten hoe zwaar de step-down converter moet zijn. Ik zoek dus gegevens a la "100V 250W".

Ik heb een standaard SEGA voeding in de Astro zitten, maar deze is zwaarder dan de manual aangeeft (mijne is 5V12A, 12V1.5A).
 
Thanks, goatboy. Ik had ook al een PM met de specificatie 100V 230W gekregen.

Nog meer varianten gespot, iemand?
 
Ik heb een Astro City en daar staat achterop 100V 200W. Ik dacht eigenlijk dat de Astro en New Astro op dat vlak gelijk waren.
 
Thanx. Ik vermoed dat die verschillen zitten in enerzijds de voeding (sommige zijn 5V7A, andere 5V12A), en het wel of niet aanwezig zijn van de (onder de voeding geplaatste) stereo-versterker. Daar zit een separate voeding in van ongeveer 65watt.

In ieder geval; ik ga het met m'n stepdown van 300 watt wel redden, lijkt me.
 
yep.. same as psykick, heb zefl ook een 300 watt stepdown omvormer.. die is nog niet gaan roken :P
 
Back
Top