What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

New astro city Sideart

Psykick":12484hs9 said:
Zo ik heb ook ondertussen de stickers binnen, maar heb nog geen foto's kunnen maken, doe ik vanavond.
Ik moet helaas wel melden dat het groen ook ongeveer hetzelfde is als die van Sparky, maar alleen iets lichter wellicht. Je moet zelf maar ff beoordelen.
Omdat ik mijn Astro een Roze look wil geven heb ik dezelfde stickers in het Roze laten drukken en dat vind ik er persoonlijk veel vetter uitzien, aangezien het toch geen een op een replicas worden kan je dus ook voor een andere kleur gaan. Ik zet de foto's er vanavond op.
Roze lijkt mij persoonlijk ook erg mooi 8)
Ben benieuwd en ook wat eventueel de prijzen zijn.
 
Nou bij deze jongens, het is met een fliser gedaan dus kan iets anders zijn dan echt, het is een beetje donkerroze, net als de kleur in de banner van Nozomi ( die knoppen zeg maar )

DSC_7565.jpg

DSC_7563.jpg

DSC_7567.jpg

De prijs is hetzelfde als die van Sparky 30 Euro voor een setje, dus laat het maar weten met de tijd en welke kleur je wilt hebben. Je kan ook nog even wachten, want ik ben ook met de overlays van de panel bezig en die worden ook supervet en dan kan als je interesse hebt alles in een keer door.

Hasan
 
ps ik ga zelf nog met die andere dtp'er of ik ze nog meer Roze kan krijgen, dit is wel goed, maar als het nog wat rozer kan zou het in mijn optiek mooier zijn, geef me je mening!
 
Psykick":138c1juu said:
ps ik ga zelf nog met die andere dtp'er of ik ze nog meer Roze kan krijgen, dit is wel goed, maar als het nog wat rozer kan zou het in mijn optiek mooier zijn, geef me je mening!
Mag van mij nog rozer maar ziet er nu al gelikt uit man 8)
Ik wacht ook nog even op de cp lay-out en deze is dan ook in dezelfde kleur als de side art?
 
Psykick":2bpv2n0i said:
ps ik ga zelf nog met die andere dtp'er of ik ze nog meer Roze kan krijgen, dit is wel goed, maar als het nog wat rozer kan zou het in mijn optiek mooier zijn, geef me je mening!

Slagje rozer is idd wel mooi, dat het glazuur van je tanden springt zeg maar.
 
Psykick":8ae5ndnv said:
ps ik ga zelf nog met die andere dtp'er of ik ze nog meer Roze kan krijgen, dit is wel goed, maar als het nog wat rozer kan zou het in mijn optiek mooier zijn, geef me je mening!

Iets rozer zou iets mooier zijn, maar dit roze is ook wel strak.
zo strak dat ik serieus interesse heb in 3 van deze stickers.
dus ik wacht nog even of of je ze iets rozer krijgt, maar ik wil er zowiezo 3 van je afnemen.
 
Nou jongens na veel oponthoud, kan ik deze week eindelijk verder met de art en ik kan wel zeggen dat ik hem al mooi roze heb gekregen. Nog een paar dagen en dan zien jullie de rest en kan je kijken hoe of wat. Sorry voor de delays :oops:
 
Werd gister eindelijk verrast met de nieuwe stijl voor mijn Astro en ik moet zeggen dat het echt fantastisch is, zelfs Sega wordt jaloers hehe. Het is voorlopig alleen de Control Panel maar het zet wel gelijk de toon voor de rest van de kast, vraag maar aan pooyan en Ken die hebben het al kunnen bewonderen.

Ik zal asap een voorbeeldje online zetten. Als de hele cab art klaar is zal ik het als complete afgedrukte sets te koop aanbieden voor degene die zijn Astro een nieuwe frisse look van deze tijd wil geven.

Keep an eye open ;)
 
Ik heb het inderdaad mogen aanschouwen, en het ziet er fantastisch uit. Het is geen reproductie, maar een compleet nieuw ontwerp dat ongetwijfeld van de cab af zal spatten. Als je een cab purist bent (originaliteit voor alles) dan vind je het waarschijnlijk niets, maar voor iemand die een cab wil hebben met een prachtige eigentijdse uitstraling (zoals: wauw, de door Sega gerestylde Astro, modeljaar 2009, ziet er waanzinnig uit!) is deze nieuwe art een must have. :o
 
Laten we de beelden maar het werk doen Erik hehe, hier alvast een voorproef, dit is de one player CP en zet dus gelijk de toon voor de rest van de art, kritiek is overigens van harte welkom, het is nog altijd een Work in Progress!

HAS0801_Player_sketch1.jpg
 
Heb je dit zelf ontworpen? Normaal ben ik ook een zeikerd wat originaliteit aangaat maar moet zeggen dat dit er toch wel erg goed uit ziet?

Klein persoonlijk 'postitief bedoeld' puntje van kritiek, Misschien de tekst 'power control system' bovenaan het panel iets subtieler? Al die roze/paarse/groene peiltjes is misschien ook een beetje 'te'.

Maar voor de rest, erg goed!
 
Strak hoor, Hasan. Erg mooi.

Vooral die lijnen op de achtergrond.

Het linker gedeelte vh panel vind ik iets sterker dan het rechter maar daar, rechts, komen nog buttons natuurlijk.
Mss toch wel goed in proportie zo.
Ook subtiele verwijzing naar het originele panel met de dunne lijntjes onderop, smaakvol. :o

Ik ben ook heel benieuwd hoe het straks eruit ziet. Met stick en buttons.
 
Bedankt voor de positieve opmerkingen/kritiek. Ik heb hem niet zelf ontworpen, maar ik had nog een I owe you tegoed van een waanzinnig goede ontwerper, ondermeer werk voor ID&T, Diesel, Sony opdrachten en nog veel meer. Hij had geen affiniteit met games, maar kon zich een perfect beeld vormen door al het materiaal dat ik hem heb aangeleverd. IK heb wel alle vectors aangeleverd waar hij mee kon en mocht werken.
Het is dus zeg maar mijn visioen uitgewerkt door hem. Dit is nog hele lage resolutie en wat onduidelijk, maar de echte file is echt nog veel mooier.

Ik zal de punten van kritiek in acht nemen en kijken of ik dat kan inpassen, maar de uiteindelijke layout zal iets aangepast worden op sticks en buttons natuurlijk, zodat alles in perfecte harmonie is. Wees geduldig allemaal en het zal uiteindelijk echt heftig worden.
 
Kan er op deze manier (via jullie drukker) ook Side Art worden gemaakt voor een Taito Egret 2. Een vriend van mij wil zijn cab opnieuw spuiten en heeft dan dus nieuwe Side Art nodig. Heeft iemand ook een vector file voor de Egret 2 en hoe gaat dit verder in zijn werk qua bestelling? Zijn de genoemde prijzen van 30 euro voor een setje nog actueel? Alvast bedankt.
 
Psykick":yd0nvlcl said:
Laten we de beelden maar het werk doen Erik hehe, hier alvast een voorproef, dit is de one player CP en zet dus gelijk de toon voor de rest van de art, kritiek is overigens van harte welkom, het is nog altijd een Work in Progress!

HAS0801_Player_sketch1.jpg
Psykick ,do you have some more off these great ones! :roll:
 
Back
Top