What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

New astro city Sideart

sparky

Regular Player
Ik ben bezig met een vriend van me om nieuwe sideart te laten drukken voor mijn New Astro City. Ik laat in eerste instantie, 1 setje maken om te kijken of het goed lukt. We verwachten uiteraard dat het wel goed komt 😉
Als het er fatsoenlijk uitziet en ik een prijs heb zal ik het hier laten weten, mocht er interesse zijn....
 
als de prijs o.k is en het is wat geworden dan heb ik zeker interesse :)
 
Niet om de topic te kapen, maar ik heb van de week ook een exemplaar liggen die wordt gedrukt. Die gozer heeft toen ook mijn Neo stickers gedaan en dat is vakwerk met een professionele stickerprinter ( geen zeefdruk ). Laten we kijken wat de beste en goedkoopste is en dan zien we wel. Uiteindelijk voor iedereen het beste ;)
 
Prima, gebruik je ook dezelfde bron? Anders zal er nl weinig verschil zijn vermoed ik. Hooguit in prijs :roll:
 
Ja gewoon zelfde vector file, prijs kan uitmaken en de kwaliteit van de print kan wel degelijk verschil maken. Bijvoorbeeld zeefdruk krijg je toch meer een korrel te zien, voor sommige mss mierenneukerij maar voor anderen van levensbelang ;)
 
Ben er druk mee bezig maar helaas wat vertraging gehad, ik hoop van de week wat te kunnen laten zien ;)
 
Ik heb mijn sideart binnen. Het is netjes geworden vind ik, maar hij is niet hetzelfde als het origineel. De originele is haast fluorgroen en deze is duidelijk anders. Dit komt door de EPG file denk ik. Ze zijn met een plotter geprint.
De prijs is € 15,- per sticker, dus € 30,- voor een set, exclusief verzending.

Ik zal proberen ze fatsoenlijk op de foto te krijgen en dan nog uitzoeken hoe ik ze hier kan laten zien :roll: [/img]
 
Ben benieuwd naar de fotos om te kunnen bepalen of ik eventueel interesse heb.
 
Pat7o":3pd6cy4e said:
ziet er wat mij betreft goed uit!

wacht nog even af waar Psykick laat zien.

Jammer dat de kleuren idd niet overheen komen met het orgineel dus wacht ook nog even op de pictures van Psykick.
 
Nou ik was met de DTP'er al bezig met de stickers en op de een of andere manier krijg je in Photoshop deze kleur als je er mee klooit. Ik wil namelijk de zijknanten roze en groen ( leg ik later wel uit ) en als we de file los namen dan was het gifgroen en als we ze bij elkaar deden kreeg je dus deze groen. Als je naar de kleurcodes kijkt is het gewoon hetzelfde maar iets is dan niet in de haak. Ik denk overigens wel dat ik ze wel los gewoon in de originele staat kan krijgen.
Ik ben ook nog volop bezig met de overlays en wil het dan in een keer naar de drukker brengen, dus dat laat nog eventjes op zich wachten.
Ik laat snel wat van me horen.

Hasan
 
Zo ik heb ook ondertussen de stickers binnen, maar heb nog geen foto's kunnen maken, doe ik vanavond.
Ik moet helaas wel melden dat het groen ook ongeveer hetzelfde is als die van Sparky, maar alleen iets lichter wellicht. Je moet zelf maar ff beoordelen.
Omdat ik mijn Astro een Roze look wil geven heb ik dezelfde stickers in het Roze laten drukken en dat vind ik er persoonlijk veel vetter uitzien, aangezien het toch geen een op een replicas worden kan je dus ook voor een andere kleur gaan. Ik zet de foto's er vanavond op.
 
Back
Top