What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

New Astro City kabels aansluiten...

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Wat betreft mijn NAOMI op de astro: als ik de voeding van de kast vervang met deze:

20061020145056945.jpg


Dat is de NVS-4000. Wordt gebruikt voor NAOMI en Model 2 en 3. Zit ook een 3,3V op.

Die kan ik toch gewoon in de astro gooien?

En verder: als ik een losse voeding voor de NAOMI koop: hoe zorg ik dat de kabel goed weggewerkt kan worden. Want ik neem aan dat je een extra stroomkabel hebt lopen dan. Zelfde geld natuurlijk voor een multiPCB. Daar zit ook een losse voeding aan...

Veel vragen weer hehe
 
Achterin je cabinet zit een dop die je kunt weghalen waardoor de kabel weg kan lopen naar een stekkerdoos.
 
BDT":188n4obt said:
Wat betreft mijn NAOMI op de astro: als ik de voeding van de kast vervang met deze:

20061020145056945.jpg


Dat is de NVS-4000. Wordt gebruikt voor NAOMI en Model 2 en 3. Zit ook een 3,3V op.

Die kan ik toch gewoon in de astro gooien?

Dat kan zeker. ik heb exact dezelfde in mijn astro staan.
 
die zat er bij jou standaard in?

damn, ik heb die extra power nodig :-)

@Ken: ik zie het ja. Netjes!

Ben trouwens bezig met extra (originele) sega PSU te kopen + GDROM kit. Wilde ik ook al lang en dan gaat er een hele nieuwe wereld aan games weer open :-)
 
almighty":1m2vijdt said:
BDT":1m2vijdt said:
Ik gebruik die van de Astro. Zie de foto's in voorgaande posts. Jamma harness op de Capcom I/O.

@Almighty: Het is een stekker op het board bij de monitor. Links is 15KHZ en als je hem in het rechterdeel doet is het 24KHZ. Staat trouwens ook in het boekje. Niet heel duidelijk maar als je even goed leest dan kom je er hoop ik wel uit.
gevonden, helemaal overheen gelezen.

hier vind je een duidelijk plaatje http://www.arcadeotaku.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=345&p=3485#p3485
 
Back
Top