What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NeoGeo X Gold krijgt wereldwijde release in december

Haha, zelf dik over de 200 voor betaald. Ik vond het juist een koopje aangezien het niet alleen de handheld is.
 
Als ik me cab opstart heb ik ze ook dankzij me MVS. en dan vind ik 200 voor hetzelfde alleen dan mobiel best veel geld. (ik heb een 165 in 1).
 
200e voor een handheld + joy + verkapte console duur? Ja ik ben misschien een beetje erg ng minded maar ik vind het echt een prima prijs hoor. Must have!
 
Ik vind het ook niet duur. Herinner je even de tijden dat je de PSP op dag 1 wilde kopen? Of de PS Vita? Of de Atari Lynx (500 gulden)? 200 euro lijkt mij een prima prijs voor iets dat je toch nu al kunt rekenen tot onmisbare game historie.
 
+ in ng stijl kun je over de handheld toch wel zeggen : it's teh sex! Kan zo de vitrine in als je hem beu bent! :)
 
Damn.. Ziet er toch wel tof uit :D Vooral als er losse carts op de markt komen.
Twijfel nog wel..Heb al zoveel Neo Geo spullen thuis en om nou weer dezelfde spellen aan the schaffen :?
Toch blijft het een leuk hebbedingetje..
 
Afkomstig van Blaze:

"I wanted to inform you that the NEOGEO X Gold System, worldwide release date is being delayed slightly. Although it will still be in December, we are awaiting the final date. The main reason is that the Micro Switch being used for the Arcade Stick, is from the original factory that made the Micro Switch for SNK twenty years ago. Their output of this key component has not been as fast as we had forecast.

It has been agreed it would be unfair for any one territory to release the product before the others , so the simultaneous worldwide launch date has been put back to accommodate this."
 
Sjeit! Opende ook net die mail, beetje laat voor dat soort info, paar dagen voor release. Hopen op ontvangst voor 2013 dan, kan ik hem nog onder de boom leggen voor mezelf!
 
Gaat goed komen, als het echtecht langer zou duren neem ik aan dat die verwachingen ook dusdanig gemanaged (cq. indien na de feestdagen) worden. Fingers crossed en say our prayers!
 
Die gasten hebben het wel dik voor elkaar met het ontwerp van de handheld en hoe ie in dat basisstation verdwijnt. Het kriebelt.... moet ..... kopen....
 
Back
Top