What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NeoGeo X Gold krijgt wereldwijde release in december

en mischien kopen de meesten hem wel, gewoon uit nieuwschierigheid.
kijken hoe het is om hem daarna te bewaren in de kast. :mrgreen:
 
Ik vraag me eerder af of de stick draadloos is, zo niet, hoe lang is die kabel dan wel niet? PDF sheet ervan geeft geen antwoord.
 
ja ik kan er ook niks over vinden,ze zullen wel over een tijd met nieuwe info komen
 
Dit ziet er op papier in ieder geval cool uit :) Ik ben benieuwd naar eerste reviews hehe..
 
Ondanks de berichten van de mannen achter de NEO•GEO X dat het scherm toch echt 4:3 zou worden...... moet ik zeggen dat het scherm er toch wel echt angstaanjagend als een 16:9 schermpje eruit ziet, ZONDE!
 
Hier word ik dan toch wel blij van, zeker als er losse gamecarts gaan komen is het toch wel een must have ben ik bang... Iemand interesse in een cmvs ;)?
 
Dope, toch wat meer waar voor je geld, meer hardware + op de buis aansluiten!

Alleen mogen ze wel met niet te duren carts komen voor die oude games.
 
NeoGeo X - Gold Limited Edition

damn ziet dat er sick uit, echt met ninja master erbij en die docking bay.

Gaat ie ook in NL verkocht worden ?
 
Had me aangemeld op de Neo Geo X site en hij is vanaf vanavond te pre-orderen bij funstock.co.uk! Ik heb de Gold LE genomen met Ninja Masters :twisted:

Nu wachten.............lang..............op hopelijk epicness :shock:
 
Trailblazer":39hcyxs2 said:
Had me aangemeld op de Neo Geo X site en hij is vanaf vanavond te pre-orderen bij funstock.co.uk! Ik heb de Gold LE genomen met Ninja Masters :twisted:

Nu wachten.............lang..............op hopelijk epicness :shock:
Zeker episch! Ben er erg benieuwd naar.
Ik kan me indenken dat met al die verzamelaars de bestellingen vaak per 2 stuks gaan ;) 1 ingepakt laten en 1 om te spelen.
 
Hmm, vraag me af wanneer ik het in Nederland kan pre-orderen. :(
Mijn lokale gamewinkel zegt dat het nog niet bekend is jammer genoeg.
 
De Neo Geo X Gold zal ook beschikbaar worden bij Coolblue via een Nederlandse distributeur. Misschien een idee jullie buitenlandse orders te cancellen en hiervoor te gaan.
 
Back
Top