What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NEOGEO @ Wii

Echt super man.

Ik las het op neo-arcadia.com
Als er wat meer games komen zal ik thuis ook een WII onder de TV hebben staan
 
2 van mijn AES games verkopen en ik kan een Wii kopen om ze daar dan op te spelen... :)

Nah.. hoe gaat dat gezegde, nothing beats the real thing?

Maar het is wel heel tof. VC van Wii is in ieder geval de beste van de 3 (XBLA, PSN Store en VC).
 
R-Type":2mo8t0lw said:
2 van mijn AES games verkopen en ik kan een Wii kopen om ze daar dan op te spelen... :)

Nah.. hoe gaat dat gezegde, nothing beats the real thing?

Maar het is wel heel tof. VC van Wii is in ieder geval de beste van de 3 (XBLA, PSN Store en VC).
Zouden NEOGEO games ook 18000 Wii punten zijn? :lol:
 
Leuk voor erbij, maar je mist die absurd grote shockboxes in je kast, de geur van de cart als je de doos open doet, de mega (of giga) shock als je je game start en je stick met gekraakt balletje :D onder je vingertoppen. Ik krijg bij de neo altijd een flashback naar de heerlijke arcade-avonturen die ik destijds beleefde, en dat speciale gevoel kan geen enkele console ooit meer evenaren. It's not just the game...
 
Back
Top