What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NeoGeo liefhebbers, READ THIS!

Hahahaha! En dan die post op neo-geo.com..! FACT M001, FACT M002, etc, etc.. alsof er een CSI onderzoek loopt :-) Ik verwacht binnenkort foto's van knappe mensen in labjassen met peperdure analyse-apparatuur :mrgreen:
 
Cageman":366i85kr said:
Hahahaha! En dan die post op neo-geo.com..! FACT M001, FACT M002, etc, etc.. alsof er een CSI onderzoek loopt :-) Ik verwacht binnenkort foto's van knappe mensen in labjassen met peperdure analyse-apparatuur :mrgreen:
:mrgreen:
 
Hahaha, ik haat scammers, maar in dit geval hoop ik zo dat die fake is! Meer drama!
 
haha ik dacht dat het ondertussen wel klaar was maar nu hoop ik stiekem ook dat ie fake is ;) Scammers zijn hatelijk maar zo genaaid worden door community members is nog erger IMO.
 
Wel een beetje raar dat de kopers zelf wisten waar ze aan begonnen en een paar maanden later argwaan krijgen. Dit kwam blijkbaar door power spikes 2. Het gaat iig zelfs mijn pet te boven nu, lol.
 
Als je weet dat er mensen zijn die 30K voor een game uitgeven, kun je zelf ook wel wat kapotgooien qua investering. Ik denk dat dit tegenwoordig zo perfect is na te maken dat je er alleen achterkomt door de gebruikte productiematerialen op chemische samenstelling te testen en deze te vergelijken. Dus dat van die witte jassen kan zo maar eens waar zijn :roll:

Vermakelijke discussie met een zurige nasmaak. Ik zeg: typisch NG.com!

En ook ik hoop toch stiekem die ie gescammed is :lol:
 
ik heb een account op neo-geo.com maar zelfs na activatie krijg ik nergens toegang... ik krijg alleen de melding "Your user account may not have sufficient privileges to access this page".
- Ingelogd
- Activatie mail aangeklikt
- geprobeerd handmatig te activeren maar krijg de melding dat ik al ben ge-activeerd
- kan niets posten
- kan m'n eigen account nieteens inzien...

Iemand een idee?
 
heb nogsteeds hetzelfde probleem maar toen ik de bestandsnaam van 1 van z'n foto's op google zocht kwam ik terug op het forum en werkt het wel.

Shit ... is... hard... Wat een collectie! Neo-thuisbioscoop + neo-geo games in plaats van reserve band... nice!
 
Nogal. Ik zit even door die andere threads te kijken (waterpark en theater); die gast heeft teveel geld. Maar wel fucking briljant :-) ;-)
 
Eergisteren kreeg ik trouwens een verzoek om een custom Neo-Geo AES stick te maken voor een amerikaan... Hij moest ook compatible zijn voor 360/PS3/PC & Neo-Geo. Who knows is dat 8man ... ;)
 
Hehehe, ik ben gabanned van net Neo Geo forum. "No reason was specified" waarschijnlijk inactivity of zo

@Ratson kan jij een van de moderators vragen om het op te heffen? Thnx!
 
Psykick":35mgezu2 said:
Hehehe, ik ben gabanned van net Neo Geo forum. "No reason was specified" waarschijnlijk inactivity of zo

@Ratson kan jij een van de moderators vragen om het op te heffen? Thnx!

Tuurlijk man, ik stuur wel effe een pm'tje straks naar ze. Zou goed moeten komen.

Edit: Bobak is looking into it.
 
Back
Top