What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NeoGeo Arcade stick voor PC/PS3

Da Dude":3fj44xu0 said:
Is goed, ik neem alles mee.


En de Ngage gaat zeker naar je toe. Ik weet niet of die werkt. maar zal vast.
Komt goed tot zaterdag. :D
 
Ik wilde geen nieuw topic aanmaken, daarom deze geheel aangepakt.

Ps1 Racestuur is gereserveerd. en gaat 30 november naar een nieuwe eigenaar.
Er komt nog meer bij, en ik kan alles meenemen naar het NGC de 30ste.


Ruilen tegen Ps3 games kan ook (mits ik ze niet heb, en leuk vind natuurlijk, maar voor sommige dingen wil ik graag geld.
 
Jongens, Gratis Dreamcast racestuur en PC flightstick met forcefeedback!!! Wie???
 
ja, ik wil dat Dreamcast stuurtje ook wel (er zijn vette racers voor de DC uitgekomen), maar aangezien ik het PS2 stuur ook al heb, wil ik iemand anders de kans geven.

indien er niemand komt, hou ik me aanbevolen
 
Robin, ik neem de AC Ryan graag van je over. Ik heb weliswaar net een Mede&er 600 gekocht, maar de Ryan is een mooi compleet setje dat prachtig als mediastreamer kan dienen in mijn gameroom.

Ik neem de cash eind van de maand mee. :D
 
Zou je voor mij de plafondspeakers kunnen reserveren? Als je ze 30-11 kunt meenemen dan neem ik ze graag van je over.
 
Ckong, Ik houdt hem voor je vast.

Tevens zoek ik Gears of War games. Deze wil ik graag ruilen tegen andere games. Zie topic


P.s. prijsverlaging op de Halo helmen.
Nu nog maar 15,- euro voor de hele set!!! :D
 
Je onderschat je 360 padhacks... Die zijn namelijk ook geschikt voor PS3 en PC. Het zijn triple mod PCB's. USB eruit trekken, Turbo-knop ingedrukt houden, USB stekker erin stoppen en hij switched tussen PS3 en 360.

Ik heb interesse in de Uncharted 2 en 3 voor de ps3. Heb nog nooit een deel gespeeld dus ben eigenlijk wel benieuwd. Wat wil je er voor hebben?
 
Ik heb interesse in Motorstorm Pacific Rift en Motorstorm Apocalypse.

@ Jinxz, Volgens mij heb ik Uncharted 1 dubbel ....
 
ElPancho":mf35ekbb said:
Ik heb interesse in Motorstorm Pacific Rift en Motorstorm Apocalypse.

@ Jinxz, Volgens mij heb ik Uncharted 1 dubbel ....

Sweet! PM me even wat je er voor wilt hebben. Ben wel benieuwd naar de serie.
 
Nieuwe items en foto's toegevoegd.

Ps3 games zijn allemaal 10,- op een paar na (dat varieert vanaf 5 euro).

PS3/XBOX360/PC Arcadestick
Frag Muis voor je Ps3

Als je wil beginnen met Hyperspin, doe het dan met een set van 4Tb groot.

NeoGeoMVS met 161in1 150,-


Nouja, kijk maar. Alles kan mee de 30ste
 
Hey Robin als je tot de 30ste die Hyperpsin nog niet hebt verkocht kan je hem dan alsnog meenemen met de Gamecube games erop? Dan kan ik hem tijdens het toernooi even overzetten. De GC games dus alleen maar, moet volgens mij binnen een paar uur wel lukken ;)
 
Hoeveel wil je hebben voor de HD met hyperspin?
2 games die ik er sowieso graag op wil hebben
Sega dc - Spike Out
Sony PSX - legend




Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
 
Prijzen verlaagd. 150,- voor de Xbox 360.
Padhackz 50 euro samen (nieuprijs is 59 dollar per stuk).
verder nog wat prijs aanpassingen en toevoegingen
 
Back
Top