What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Neo Geo MVS advies gevraagd

ruderudie

Bullet Dodger
Joined
May 19, 2006
Messages
1,581
Reaction score
0
Op het moment heb ik nog 2 lege shockboxes liggen, laten we dus zeggen dat het mijn laatste 2 mvs games zouden kunnen zijn. Wat mis ik nu nog dat ik over het hoofd heb gezien en waarvan jullie zeggen; must have!

DSC01300.jpg
 
Ik mis nog "Advocaat van de Duivel" of staat die op een andere plank?? :mrgreen:
 
Magician Lord
Viewpoint
Alpha Mission II
Soccer Brawl
Baseball Stars 2

Zijn onder andere erg vette games en horen naar mijn mening toch wel in elke Neo collectie thuis!
 
twinkle star sprites
waku waku 7
KOF 2002
real bout fatal fury 2


en wat meer obscure:
matrimelee
ninja masters



Wat je nu heb kun je ook lang mee zoet zijn, nice mvsjes.
 
Sam Sho 5 special (1 tm 4 heb je al)
kabuki klash (mooie hoes en grafix + erg cheap te krijgen)
Windjammers (zonder twijfel)
Zupapa!
 
Windjammers en RB2 staan er inderdaad tussen. Alpha Mission 2 heb ik weinig mee moet ik zeggen, soccer brawl is wel aardig maar eerlijk gezegd zit die een beetje op de reservebank. Baseball Stars 2 en Magician Lord zijn wel zeker titels om nog te overwegen. Viewpoint is wat mij betreft ook een must-have, ik zoek nog naar een exemplaar onder de EUR 100.

Twinkle Star Sprites is erg cool, maar helaas een beetje te prijzig voor mij. Misschien als ik hem nog eens voor een mooi prijsje tegenkom dat ik hem op de kop tik.

Ik denk dat ik er qua fighters trouwens wel ben, heb misschien alleen nog interesse in Kizuna en KoF96.

Tot nog toe:

1- Last resort
2- Viewpoint
3- Kizuna
4-
 
Je moet Soccer Brawl zeker niet als een volwaardige voetbalgame zien, maar meer zoiets als Windjammers, gewoon over en weer geram en geknal tegen elkaar. Het is ook echt een spel die je cker met z'n tweeen moet spelen om er de echte fun uit te halen (zoals de meeste Neo games eigenlijk )
Het is denk ik ook wel beetje sentiment, echt veel gespeeld tegen elkaar en leuke herinneringen aan, dat speelt ook wel een rol...
Anyway mss een keer leuk om te lenen van iemand en uit te proberen, zijn er genoeg van in de omloop.
Magician Lord is trouwens een hele moeilijke om te vinden op MVS, AES is erg common, maar MVS is echt niet makkelijk, maar wel een topper in zijn soort....Succes!
 
ah geen alpha mission, tja dan zeg ik sonic wings 2, vind ik zelf beter dan 3 vaag genoeg.
 
is niet vaag ziek,2 is zoveel beter.En Rudie, je woont toch in rotterdam?Zo ja dan kan je mijn soccer brawl and aerofighters2 wel lenen(ik kan ze afgooien ben regelmatig in R'dam)
 
- Mahjong Kyoretsuden;
- Minnasano Okagesamadesu;

Errug leuke games met leuke Japanse screenplay ;-)

Geintje, maar zou zeker ook voor de Sluggies gaan!
 
Back
Top