Psykick":333e8iwt said:Ik doe het ook altijd lekker nat :mrgreen:

Thanks dat zandstralen is wel tricky had de machine op 3 bar gezetRoOd":3thzk1b9 said:Heel dik hoor. Ziet er supergoed uit wederom!!
Als je plek hebt voor een pak A4 papier heb je ook plek voor deze, hoor.Abc123":ly1vzkwe said:Dit ziet er prachtig uit. Wellicht een kopen als ik geld en ruimte heb.
Correctie, als ik geld heb. :mrgreen:Cageman":36qkzzfa said:Als je plek hebt voor een pak A4 papier heb je ook plek voor deze, hoor.Abc123":36qkzzfa said:Dit ziet er prachtig uit. Wellicht een kopen als ik geld en ruimte heb.