Echt een typisch Nederlandse misplaatste arrogante reactie op een groot probleem.Ik zie het al helemaal voor me, zo'n dom wicht net van de opleiding met d'r avondcursus voorlichting. 'Jammer joh'. Wat dacht je van:' sorry'? 'Sorry dat we het zien gebeuren maar door de slappe wetgeving en laffe instelling er niets aan kunnen en willen doen?'Een woordvoerder van de politie Amsterdam omschrijft de waarschuwing als 'jammer'.
d":1vk30heh said:Goed om te zien dat hier wel mensen zijn die zich durven uit te spreken zonder bang te zijn zich te schamen tegenover naievelingen die ons "zeikerds" noemen. Wij zijn geen zeikerds. Zeikerds zijn mensen die klagen over hun buren voor hele kleine dingetjes, dat zijn zeikerds. Mensen die ons zeikerds noemen zijn meteen naievelingen.
kom maar op......