sombetzki
Bullet Dodger
Hallo,
Bij deze bied ik mijn Naomi Netdimm aan. Ik heb hem overgenomen van Lorre001, waar hij wel bootte, maar geen spellen wilde laden. Bij mij doet hij het helemaal niet, maar ik heb nog geen enkel dimm board bij mij aan de praat gekregen. Zou volgens Andy Geezer aan mijn moederbord liggen.
Deze netdimm heeft wel altijd gewerkt bij DLX en in eerste instantie ook bij Lorre001, totdat er errors kwamen.
Mag weg voor € 32,50 ex shipping, heb ik er ook voor betaald. Komt met zero sec chip.
Betaling bij voorkeur via paypal als gift, maar kan ook via internetbankieren.
Groeten,
Anton
Bij deze bied ik mijn Naomi Netdimm aan. Ik heb hem overgenomen van Lorre001, waar hij wel bootte, maar geen spellen wilde laden. Bij mij doet hij het helemaal niet, maar ik heb nog geen enkel dimm board bij mij aan de praat gekregen. Zou volgens Andy Geezer aan mijn moederbord liggen.
Deze netdimm heeft wel altijd gewerkt bij DLX en in eerste instantie ook bij Lorre001, totdat er errors kwamen.
Mag weg voor € 32,50 ex shipping, heb ik er ook voor betaald. Komt met zero sec chip.
Betaling bij voorkeur via paypal als gift, maar kan ook via internetbankieren.
Groeten,
Anton