What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Naomi knutselproject!

Psykick

Loop Survivor
We hebben nog een Naomi staan voor de hobbyist die weg kan voor 75 Euro. De monitor zit er niet bij.
Voor de rest wel alle bekabeling en sleutels.

Afhalen in Den Haag.


2011-09-04165438.jpg


2011-09-04165442.jpg
 
Hey Cotje, ben blij dat ie naar jou gaat. Daar weet jij wel raad mee hehe. Hij staat voor jou on hold ;)

We hebben nog wel even contact hierover dan.
 
Kan nu al niet wachten op de foto's. Het is weer even geleden dat er een refurb-projectje is gepost op Nozomi :-)!
 
Cageman":3sfdatz4 said:
Kan nu al niet wachten op de foto's. Het is weer even geleden dat er een refurb-projectje is gepost op Nozomi :-)!

Hmm, denk dat ik jullie ga teleurstellen :oops:

Dacht zelf aan choppen, 15KHz monitortje erin en dan een MAME/Hyperspin setupje bouwen. Die hyperspin-HDD moet ik nog even van Hasan zien te clonen :roll:
 
Wauw! Dat is een erg mooie prijs! :D

Lekker met Hyperspin rommelen is ook altijd een leuke uitdaging. :D
 
Cab is binnen :D en de plannen zijn nu al weer gewijzigd. Has had nog een mooie Hantarex VGA staan voor een belachelijke prijs :shock: , dus die komt er nu in. Nu eerst de boel maar eens demonteren, choppen, schoonmaken, spuiten en weer netjes in elkaar zetten. Tenslotte er maar eens voor gaan zitten om Hyperspin perfect geconfigureerd te krijgen. Zal de voortgang bijhouden met wat foto's.
 
Back
Top