What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Naomi extra buttons in de standaard loom wiren?

sombetzki

Bullet Dodger
Reaction score
1
Hey,

Ik heb een vraagje;
Ik heb nu Capcom vs SNK pro voor mijn Naomi en deze hoort met 4 buttons gespeeld te worden ipv 3.
Als ik nu kijk naar de pinout van een Naomi dan is dat als volgt;

sega-cp-harness-pinout.jpg

Betekent dit dat ik gewoon op connectorpunt 9 een extra wire kan zetten en de ground kan doorlinken voor button 4? Dan ben ik nl alleen pins nodig en quick disconnects. Dan zou ik eventueel ook nog button 5 direct kunnen wiren voor eventueel Guilty Gear X etc.

Kan dit of word dit niet standaard ondersteund door de IO? Of is het sowieso handiger om een extra button loom te fixen?

Alvast bedankt!

Als je een standaard sega JVS I/O hebt (geen JAMMA I/O dus ;-)), dan werkt dat. De Sega I/O kan tot 7 knoppen per speler aan, dacht ik.

Ik heb inderdaad gewoon een standaard JVS I/O.
Voor een 6e button zal ik dan alsnog een extra button loom moeten hebben, maar dit werkt dus... Bedankt, zal ik pinnetjes en qd's regelen!

Back