elmasacretum
Regular Player
Het geluk met m'n Naomi bleek van korte duur.
Gisteren hoorde ik een knisperend geluid en had geen beeld en geluid meer.
Het Naomi moederbord krijgt stroom en start op, ook uit de monitor
Komt 'gezoem'.
Zou iemand me op weg kunnen helpen, hoe kan ik het best achterhalen
Wat er aan de hand is?
Thanks
Gisteren hoorde ik een knisperend geluid en had geen beeld en geluid meer.
Het Naomi moederbord krijgt stroom en start op, ook uit de monitor
Komt 'gezoem'.
Zou iemand me op weg kunnen helpen, hoe kan ik het best achterhalen
Wat er aan de hand is?
Thanks