What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Naomi 2 moederboard

Status
Not open for further replies.

Marcosan30

Shmup Veteran
Mhoi arcadevrienden,

Mijn dochtertje is zo vriendelijk geweest om mijn naomi 2 moederbord kapot te gooien (en ik zou willen dat ik dit loog) :D
Lang verhaal kort; ik ben op zoek naar een naomi 2 moederbord tegen een nette prijs :mrgreen:
 
Not funny, zpeakabonk. Volgens mij geeft psykick hierboven aan dat hij het regelt met marcosan30.
 
????? er staat toch dat ik er "anders "ook 1 heb liggen dus voor het geval zijn deal niet doorgaat.

snap niet wat hier verkeerd aan is. voor het geval zijn deal niet doorgaat, nevermind

cheers
 
zpeakabonk":1ox8wuca said:
????? er staat toch dat ik er "anders "ook 1 heb liggen dus voor het geval zijn deal niet doorgaat.

snap niet wat hier verkeerd aan is. voor het geval zijn deal niet doorgaat, nevermind

cheers

Ben je nou zo dom of hou je jezelf alleen maar zo? Met een prijs te noemen bepaal je toch al wat dus mijn prijs moet worden? Al is die van mij toch niet dat geld voor Marco!
 
Nou is er wel met genoeg modder gegooid guys, laten weer fatsoenlijk met elkaar omgaan :D
En niet elk verkooptopic escaleren in dezelfde discussie. Don't worry has prijs komen we wel uit (ben bij jou nog niet uitgekocht), ben best bereid wat meer te betalen voor extra amusement (een keer zingen of een Pascal imitatie) :D
 
Psykick":3fuqow3f said:
zpeakabonk":3fuqow3f said:
????? er staat toch dat ik er "anders "ook 1 heb liggen dus voor het geval zijn deal niet doorgaat.

snap niet wat hier verkeerd aan is. voor het geval zijn deal niet doorgaat, nevermind

cheers

Ben je nou zo dom of hou je jezelf alleen maar zo? Met een prijs te noemen bepaal je toch al wat dus mijn prijs moet worden? Al is die van mij toch niet dat geld voor Marco!


Waarom heb ik het gevoel dat het hier niet eens om het Mobo gaat enkel een reden aan te pakken om dit soort onzin te schrijven


maar nevermind,

good luck with your sale
 
zpeakabonk":rghyp363 said:
Psykick":rghyp363 said:
zpeakabonk":rghyp363 said:
????? er staat toch dat ik er "anders "ook 1 heb liggen dus voor het geval zijn deal niet doorgaat.

snap niet wat hier verkeerd aan is. voor het geval zijn deal niet doorgaat, nevermind

cheers

Ben je nou zo dom of hou je jezelf alleen maar zo? Met een prijs te noemen bepaal je toch al wat dus mijn prijs moet worden? Al is die van mij toch niet dat geld voor Marco!


Waarom heb ik het gevoel dat het hier niet eens om het Mobo gaat enkel een reden aan te pakken om dit soort onzin te schrijven


maar nevermind,

good luck with your sale

Zo dom ben je dus niet?
 
Zo iemand zo vriendelijk willen zijn, om dit topic te sluiten :D
Naomi 2 bord gevonden bij has :D

Ik vind 1 topic met discussie wel genoeg
 
Schijnbaar niet nee, maar met dit antwoord geef je dus aan dat Jij een probleem hebt met mij.
redenen zullen wel eigenbelang zijn of zo , boeit mij ook helemaal niet, laat wel zijn hoe kinderachtig hier sommige mensen zijn...

Volgende lading spullen komt er aan , mogen mensen zelf bepalen of ik niet goed bij mijn hoofd ben of niet.


ik wens je het alle beste in je relatie.

Cheers Michael
 
Marcosan30":323pohcy said:
Zo iemand zo vriendelijk willen zijn, om dit topic te sluiten :D
Naomi 2 bord gevonden bij has :D

Ik vind een topic met discussie wel genoeg


sorry voor je post, maar schijnbaar zit er bij een paar mensen iets niet lekker,buiten azijn pissen komt er niets fatsoenlijk uit

nogmaals sorry voor de threat verkrachting
 
No problem, maar laten we nu ophouden want dit heeft op beide partijen een negatieve weerslag :D
Als je elkaar iets te zeggen hebt, doe dat dan liever via pm en niet in een openbaar topic
 
zpeakabonk":j4wgifr0 said:
Marcosan30":j4wgifr0 said:
Zo iemand zo vriendelijk willen zijn, om dit topic te sluiten :D
Naomi 2 bord gevonden bij has :D

Ik vind een topic met discussie wel genoeg


sorry voor je post, maar schijnbaar zit er bij een paar mensen iets niet lekker,buiten azijn pissen komt er niets fatsoenlijk uit

nogmaals sorry voor de threat verkrachting

No sweat Marco, er was niets aan de hand in the first place ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top