What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Naomi 1 + Netboot 512 Mb 4.01 ---Sold---

Status
Not open for further replies.

Da Dude

Nozomi Elite
Joined
Jan 17, 2011
Messages
5,451
Reaction score
2
Location
Netherlands
Te koop:

Naomi 1 Mobo incl netdimm 512 Mb versie met 4.01 pick

Ooit via Hasan gekocht, en nooit de tijd genomen om er echt wat mee te doen.
Tijd dat hij naar iemand gaat die er wat mee kan
100% werkend.
De Netdimm is de 512 versie ipv de 256 Mb, zodat je alles kan afspelen, en functioneert ook op een Naomi 2 en Triforce.

Setje games erbij om via PC te starten kan geregeld worden

SOLD

IMGP9136.JPG


IMGP9138.JPG


IMGP9139.JPG


IMGP9140.JPG


Krijg je er ook 2 folders bij die ik uit Japan vanuit de gamecenters meegenomen heb.
IMGP9155.JPG
 
Die vraagprijs is te hoog, Robin. Een Naomi 1 zit rond de 60 euro. Een netdimm ergens rond de 100.
 
Ook voor een 512Mb?
Die heb ik begin dit jaar nog 120 voor de netdimm betaald,
 
als je er 160eur incl. aangetekende zending van kan maken heb je een deal!
 
p.s. die Border Break flyer/guide vind ik wel tof, met die andere flyer mag je iemand anders blij mee maken ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top